Beantwoord

Hoe spotify account loskoppelen van facebook?

Toon eerste bericht

63 reacties

Hallo Kpn,

Jullie zijn er maar druk mee 😉 Maar wilt u mij ook een nieuwe code opsturen zodat ik mij los kan koppelen van Facebook?

Alvast bedankt!
Gr, Marlon
Dag Pantsema. Welkom op het forum.
Ik heb jouw account losgekoppeld. Je krijgt binnen 24 uren een SMS. Laat jij ook weten of het allemaal gelukt is? :-)

Ik heb nog geen code ontvangen, het oude account lijkt wel ontkoppeld, maar de SMS blijft nog uit...

Ik heb precies hetzelfde. Heel veel reclame op Spotify, maar geen code ontvangen.
Reputatie 7
Badge +27
Eline, Pantsema, ik heb dit voor jullie nagekeken. Het verzenden van de code is vastgelopen. Daar heb ik melding voor aangemaakt. Jullie krijgen hem alsnog zo snel mogelijk opgestuurd!
Eline, Pantsema, ik heb dit voor jullie nagekeken. Het verzenden van de code is vastgelopen. Daar heb ik melding voor aangemaakt. Jullie krijgen hem alsnog zo snel mogelijk opgestuurd!

Beste Erik,
Bedankt voor het nakijken. Helaas heb ik nog steeds geen code ontvangen. Ik begin een kleine irritatie factor te krijgen. Zowel om de reclame op Spotify als wel om het uitblijven van de code en daarmee ook indirect de service van KPN. Ik zou graag op korte termijn (laten we als doel vandaag nemen) een code ontvangen.
Met goede hoop dat ik vandaag een code ontvangen,
Eline
Hoi Erik en Erwin,
Weer een dag verder zonder een code ontvangen te hebben ontvangen. De kleine irritatie factor van gisteren is vandaag veranderd in volle irritatie. Ik zou graag op zeer korte termijn een reactie willen van jullie hoe jullie er voor gaan zorgen dat mijn irritatie verdwijnt en ik weer kan gaan genieten van Spotify zonder reclame.
Eline.
Reputatie 7
Badge +16
@eline Ik sta zelf ook versteld van hoe zoiets onbenulligs als zo'n code versturen dit soort gedoe kan opleveren. Gelukkig weet ik nu wel van de hoed en de rand: De backoffice is nu druk bezig de achterstand in te halen. Vandaag zou iedereen die vorige week is 'vastgelopen' zijn/haar code moeten ontvangen. Is dat bij jou niet het geval, laat het mij weten en dan stap ik hoogstpersoonlijk op mijn fiets naar het spotify hoofdkantoor. 😉 Gekkigheid natuurlijk. Dit heeft allemaal lang genoeg geduurd. Ik ga er van uit dat die code vanmiddag binnenkomt.

Reputatie 7
Badge +16
@pantsema: De storing is verholpen en men is nu met man en macht bezig de codes na sturen. Je zou vandaag iets moeten ontvangen. Is dat niet het geval laat het mij weten!
foutje
Ook heb ik mijn account gelijk bij Premium ontvangst Kpn aan mijn Facebook gekoppeld. Dacht toentertijd ook alleen maar dat dit handig zou zijn. Helaas! Ook ik zou graag een nieuwe code willen zodat ik Spotify los van Facebook kan gaan gebruiken.

Alvast mijn dank.🙂
Graag voor mij ook een nieuwe code
Hoi MarBel,
Ik heb het sneller opgelost. Je kunt ook via de klantenservice chatten. Daar heb ik een nieuwe code aangevraagd aangezien hier amper reactie op komt.
Via de chat gaat sneller en heb je snel de code in huis. ☺
Groet ,
Braamstruik.
Reputatie 7
Badge +27
Hallo @Marbel, welkom! Ik kan je zeker een nieuwe code toe sturen. Reageer je daarvoor op mijn privébericht ?

@Braamstruik we hebben jouw bericht per abuis over het hoofd gezien. Mijn excuses hiervoor. Fijn om te lezen dat je alsnog op een andere manier geholpen bent!
Reputatie 7
Badge +27
Bedankt voor je privébericht! Ik heb je een nieuwe activatiecode gestuurd, die ontvang je binnen 24 uur per mail. Laat je het me weten of ik verder nog iets voor je kan doen?

Reageer