Beantwoord

Hoe spotify account loskoppelen van facebook?

  • 25 februari 2013
  • 63 reacties
  • 115681 keer bekeken

Ik heb per abuis mijn spotify account gekoppeld aan mijn facebook account. Nu wil ik het Spotify abonnement overdragen aan een huisgenoot, maar dat gaat helaas niet vanwege deze koppeling.

Kan ik een met een nieuw account beginnen?

icon

Beste antwoord door Nienke_ 16 februari 2015, 13:04

Hoi marieke79,
 
Welkom op het forum.
 
Dat is niet fijn! Wanneer het Spotify-account is verbonden met het verkeerde Facebook-account kun je de stappen hier volgen. Let op: het kan tot 24 uur duren voordat de wijzigingen zichtbaar zijn.

Kijk voor meer informatie op: Veelgestelde Vragen over Spotify Premium

Laat je weten of het helpt?

 
Nienke

Bekijk origineel

63 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Bedankt voor je privébericht! Ik heb je een nieuwe activatiecode gestuurd, die ontvang je binnen 24 uur per mail. Laat je het me weten of ik verder nog iets voor je kan doen?
Reputatie 7
Badge +27
Hallo @Marbel, welkom! Ik kan je zeker een nieuwe code toe sturen. Reageer je daarvoor op mijn privébericht ?

@Braamstruik we hebben jouw bericht per abuis over het hoofd gezien. Mijn excuses hiervoor. Fijn om te lezen dat je alsnog op een andere manier geholpen bent!
Hoi MarBel,
Ik heb het sneller opgelost. Je kunt ook via de klantenservice chatten. Daar heb ik een nieuwe code aangevraagd aangezien hier amper reactie op komt.
Via de chat gaat sneller en heb je snel de code in huis. ☺
Groet ,
Braamstruik.
Graag voor mij ook een nieuwe code
Ook heb ik mijn account gelijk bij Premium ontvangst Kpn aan mijn Facebook gekoppeld. Dacht toentertijd ook alleen maar dat dit handig zou zijn. Helaas! Ook ik zou graag een nieuwe code willen zodat ik Spotify los van Facebook kan gaan gebruiken.

Alvast mijn dank.🙂
foutje
Reputatie 7
Badge +18
@pantsema: De storing is verholpen en men is nu met man en macht bezig de codes na sturen. Je zou vandaag iets moeten ontvangen. Is dat niet het geval laat het mij weten!
Reputatie 7
Badge +18
@eline Ik sta zelf ook versteld van hoe zoiets onbenulligs als zo'n code versturen dit soort gedoe kan opleveren. Gelukkig weet ik nu wel van de hoed en de rand: De backoffice is nu druk bezig de achterstand in te halen. Vandaag zou iedereen die vorige week is 'vastgelopen' zijn/haar code moeten ontvangen. Is dat bij jou niet het geval, laat het mij weten en dan stap ik hoogstpersoonlijk op mijn fiets naar het spotify hoofdkantoor. 😉 Gekkigheid natuurlijk. Dit heeft allemaal lang genoeg geduurd. Ik ga er van uit dat die code vanmiddag binnenkomt.



Hoi Erik en Erwin,
Weer een dag verder zonder een code ontvangen te hebben ontvangen. De kleine irritatie factor van gisteren is vandaag veranderd in volle irritatie. Ik zou graag op zeer korte termijn een reactie willen van jullie hoe jullie er voor gaan zorgen dat mijn irritatie verdwijnt en ik weer kan gaan genieten van Spotify zonder reclame.
Eline.
Eline, Pantsema, ik heb dit voor jullie nagekeken. Het verzenden van de code is vastgelopen. Daar heb ik melding voor aangemaakt. Jullie krijgen hem alsnog zo snel mogelijk opgestuurd!

Beste Erik,
Bedankt voor het nakijken. Helaas heb ik nog steeds geen code ontvangen. Ik begin een kleine irritatie factor te krijgen. Zowel om de reclame op Spotify als wel om het uitblijven van de code en daarmee ook indirect de service van KPN. Ik zou graag op korte termijn (laten we als doel vandaag nemen) een code ontvangen.
Met goede hoop dat ik vandaag een code ontvangen,
Eline
Reputatie 7
Badge +27
Eline, Pantsema, ik heb dit voor jullie nagekeken. Het verzenden van de code is vastgelopen. Daar heb ik melding voor aangemaakt. Jullie krijgen hem alsnog zo snel mogelijk opgestuurd!
Dag Pantsema. Welkom op het forum.
Ik heb jouw account losgekoppeld. Je krijgt binnen 24 uren een SMS. Laat jij ook weten of het allemaal gelukt is? :-)

Ik heb nog geen code ontvangen, het oude account lijkt wel ontkoppeld, maar de SMS blijft nog uit...

Ik heb precies hetzelfde. Heel veel reclame op Spotify, maar geen code ontvangen.
Hallo Kpn,

Jullie zijn er maar druk mee 😉 Maar wilt u mij ook een nieuwe code opsturen zodat ik mij los kan koppelen van Facebook?

Alvast bedankt!
Gr, Marlon
Dag Pantsema. Welkom op het forum.
Ik heb jouw account losgekoppeld. Je krijgt binnen 24 uren een SMS. Laat jij ook weten of het allemaal gelukt is? :-)

Ik heb nog geen code ontvangen, het oude account lijkt wel ontkoppeld, maar de SMS blijft nog uit...
Hoi Erwin_,
De 24 uur zitten erop en ik heb nog geen code ontvangen. Mijn nummer eindigt wel met 110. Hopelijk kan ik de code ontvangen.

Groet, Eline
Reputatie 7
Badge +24
Hi Alexander, ik heb een nieuwe code verstuurd. Je ontvangt 'm binnen 24 uur per SMS. 🙂
Hallo Kpn,

Wilt u mij ook een nieuwe code opsturen zodat ik mij los kan koppelen van Facebook?

Groetjes Alexander.
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Eline. Het is gelukt. Je krijgt een nieuwe code op het mobiele nummer dat eindigt op 110.. Je zou de code binnen 24 uren moeten hebben.
Laat je weten of het allemaal gelukt is?
Reputatie 7
Badge +18
Dag Pantsema. Welkom op het forum.
Ik heb jouw account losgekoppeld. Je krijgt binnen 24 uren een SMS. Laat jij ook weten of het allemaal gelukt is? 🙂
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Hidde. Welkom op het forum.
Ik kan van jou geen spotify account vinden. Ik zie je wel je internet abonnement en je mobiele abo maar daar heb je zo te zien geen spotify bij.
Heb je misschien ooit zelf spotify aangevraagd? Of is het een free account?
Mocht ik iets over het hoofd zien, laat het mij weten! 🙂
Hi,

Ik wil ook graag mijn spotify loskoppelen van Facebook:) zouden jullie mij een code kunnen toesturen ajb. Thanks alvast!
Goedenavond,

Ik zou ook graag een nieuwe code willen ontvangen voor Spotify gekoppeld aan mijn mobiele abonnement zodat ik hier een separaat account voor kan opzetten.

Alvast bedankt
Beste KPN,
Ik zou ook graag een nieuwe code willen ontvangen zodat ik mijn Spotify kan loskoppelen van Facebook.
Met vriendelijke groet,
Eline
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Remy! Ik heb zojuist je account losgekoppeld. Er komt binnen 24 uren een nieuwe code binnen op je hotmail account!
Heb je de code morgen nog niet, laat het mij weten! 🙂
Goede morgen, ook ik wil mijn Facebook loskoppelen. Kunnen jullie helpen?

Reageer