Beantwoord

Hoe vraag ik een nieuwe Spotify code aan?

Ik had een vraag mijn 3 klein kinderen hebben mijn spotify code al gebruikt en ik had een vraag of ik een nieuwe kan krijgen en die dan voor me zelf kan gebruiken als het mogelijk is zonder die andere account dan op te zeggen en dan een gratis account kan krijgen.
icon

Beste antwoord door Susan_ 5 oktober 2018, 20:39

Goedenavond Carmem, welkom op het Forum!

Het is mogelijk om een nieuwe Spotify activatiecode te ontvangen van ons. Alleen wordt het account dat nu gekoppeld is via KPN dan ontkoppeld.. Het account blijft wel bestaan, maar wordt een Free (gratis) account met reclames.

Wil je met meerdere account gebruik maken van Premium kan je kiezen voor Spotify Family. Tot 6 accounts kan je dan Premium maken, voor € 13,99 (via KPN) of € 14,99 (via Spotify zelf).

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hallo @Carmem
Dat hangt van je abonnement af,
Als je even je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel zet Klik hier , wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kan webcare even meekijken en je sneller helpen.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Reputatie 7
Badge +16
Goedenavond Carmem, welkom op het Forum!

Het is mogelijk om een nieuwe Spotify activatiecode te ontvangen van ons. Alleen wordt het account dat nu gekoppeld is via KPN dan ontkoppeld.. Het account blijft wel bestaan, maar wordt een Free (gratis) account met reclames.

Wil je met meerdere account gebruik maken van Premium kan je kiezen voor Spotify Family. Tot 6 accounts kan je dan Premium maken, voor € 13,99 (via KPN) of € 14,99 (via Spotify zelf).
Reputatie 7
Badge +16
@Carmem, ik heb geen reactie meer gehad en zie ook geen ingevulde gegevens. Kan ik je hier nog bij helpen, of heb je voldoende informatie ontvangen hierover?

Reageer