Beantwoord

Hulp bij activeren/koppelen Spotify premium account aan gmail - nu alleen via Facebook

• 4 juli 2016
  • 2 reacties
  • 695 keer bekeken

Beste lezer,

Ik heb al geruime tijd een Spotify premium account (via alles in 1 abonnement), maar deze is alleen te bereiken/gebruiken via mijn Facebook profiel - ik wil hier eigenlijk vanaf, en gewoon kunnen inloggen via reguilere Username & Password.

Wat moet ik doen om de Premium account aan mijn gmail account te koppelen? Op dit moment is mijn gmail account gekoppeld aan een "standaard" account - dit is destijds (bij aanvraag/activatie) wellicht niet helemaal goed gegaan, maar het is mij nu niet duidelijk hoe het te veranderen.

Tenzij mijn KPN - Premium account aan een ander e-mail adres is gekoppeld (KPN adres wellicht?). Zouden jullie in dat geval kunnen laten weten hoe & wat?

Met vriendelijke groet,

Diederik
icon

Beste antwoord door Justin_ 15 juli 2016, 11:10

Hoi Diederik, welkom op het forum. Goed dat je deze vraag hier stelt! Wat ik voor je kan doen, is het Spotify account dat nu via Facebook loopt terugzetten naar Free. Je ontvangt dan vervolgens van mij een nieuwe activatiecode. Daarmee kun je het account dat nu loopt via je gmailadres upgraden naar Premium. Houd er dan wel rekening mee dat je de afspeellijsten die je nu via Facebook hebt, niet automatisch meeneemt. Als je die wilt laten overzetten, kun je dat via Spotify zelf regelen. Je kunt Spotify hier benaderen .

Je hebt van mij een privébericht ontvangen. Reageer daarop dan zorg ik dat je een nieuwe activatiecode krijgt :)
Het omzetten van het Spotify account is gelukt! Diederik heeft een nieuwe activatiecode ontvangen en daarmee een nieuw account aangemaakt 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Diederik, welkom op het forum. Goed dat je deze vraag hier stelt! Wat ik voor je kan doen, is het Spotify account dat nu via Facebook loopt terugzetten naar Free. Je ontvangt dan vervolgens van mij een nieuwe activatiecode. Daarmee kun je het account dat nu loopt via je gmailadres upgraden naar Premium. Houd er dan wel rekening mee dat je de afspeellijsten die je nu via Facebook hebt, niet automatisch meeneemt. Als je die wilt laten overzetten, kun je dat via Spotify zelf regelen. Je kunt Spotify hier benaderen .

Je hebt van mij een privébericht ontvangen. Reageer daarop dan zorg ik dat je een nieuwe activatiecode krijgt 🙂
Reputatie 7
Badge +22

Je hebt van mij een privébericht ontvangen. Reageer daarop dan zorg ik dat je een nieuwe activatiecode krijgt :)
Het omzetten van het Spotify account is gelukt! Diederik heeft een nieuwe activatiecode ontvangen en daarmee een nieuw account aangemaakt 🙂

Reageer