Beantwoord

Hulp nodig met Spotify

• 7 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 70 keer bekeken

Beste kpn,
Ik heb een paar maanden geleden een premium acc aangemaakt maar nu wil ik het weer afzeggen. Ik heb mijn acc op de app spotify aangemaakt dus niet via facebook of kpn.
Nu wil ik het dus afzeggen maar dat gaat niet want ik weet mijn gebruikersnaam niet meer en mijn mail klopt om de 1 of andere reden ook niet. Heb namelijk al een mail laten sturen naar mijn email adres maar dan krijg ik een oud account van mij! Wat moet ik doen ?
Graag hulp nodig! ?
MVG, IsabellaMossel
icon

Beste antwoord door Justin_ 9 augustus 2017, 15:25

Hoi Isabella, lastige situatie. Je hebt dit abonnement niet via KPN lopen toch? Dan ben ik bang dat ik niets voor je kan doen. Spotify heeft een twitteraccount waar je je vraag kan stellen volgens mij. Ze hebben ook een forum :)

Ook ga ik ervan uit dat als er een bedrag van je rekening wordt afgeschreven, er een gebruikersnaam of kenmerk bijstaat. Wellicht dat je met die gegevens van je abonnement af kunt komen.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Isabella, welkom op het forum! Heb je het Premium abonnement rechtstreeks bij Spotify afgesloten? Dan denk ik dat zij jou verder kunnen helpen 🙂 Ik raad je aan eens hier te kijken: https://support.spotify.com/nl

Heb je geen bevestiging per e-mail ontvangen toen je een premium account afsloot? In die e-mail staat namelijk ook je gebruikersnaam.
Hey justin,
Bedankt voor je bericht ik ga verder kijken op de spotify website! Ik heb al gezocht naar een mail maar die kan ik niet meer vinden, misschien al een x verwijderd?!

Mvg,
Isabella Mossel
Beste Justin,
Ik heb net even gekeken op die site met het helpen om in te loggen. Maar ik heb daadwerkelijk niks gevonden. Moet ik dus nu echt elke maand betalen of is er nog iets van een 'backup' dat ik mijn account gewoon kan verwijderen via de app?
Graag hulp want ik heb namelijk geen geld om dit elke maand te moeten betalen....

Mvg,
Isabella Mossel
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Isabella, lastige situatie. Je hebt dit abonnement niet via KPN lopen toch? Dan ben ik bang dat ik niets voor je kan doen. Spotify heeft een twitteraccount waar je je vraag kan stellen volgens mij. Ze hebben ook een forum :)

Ook ga ik ervan uit dat als er een bedrag van je rekening wordt afgeschreven, er een gebruikersnaam of kenmerk bijstaat. Wellicht dat je met die gegevens van je abonnement af kunt komen.
dankjewel voor je hulpzame berichten, ik ga verder kijken! Inderdaad een lastige situatie...

Reageer