Beantwoord

Hussel entertainmentvoordeel voor Spotify

  • 2 May 2021
  • 8 reacties
  • 119 keer bekeken

Ik heb onlangs spotify via mijn kpn abonnement aangevraagd. Ik heb mobiel, internet en tv bij jullie. Ik mis de 5 euro husselentertainmentkorting. Graag zou ik dit opgelost willen hebben. Mvg, Anneroos

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 7 May 2021, 18:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u Spotify aan uw mobiele abonnement gekoppeld of aan uw thuis abonnement?

Aan mijn thuisabonnement

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Anneroos91. Als je Spotify aan je Thuis abonnement hebt toegevoegd en als de Husselvoordelen actief zijn bij je abonnementen kan je de entertainmentkorting ook krijgen inderdaad. Heb je meerdere Hussel abonnementen op jouw adres en zijn ze al gekoppeld?

Je kunt jouw forumprofiel volledig invullen, als je daarna hieronder een seintje geeft kan ik er een blik voor je op werpen. 

Ik heb mijn forumprofiel ingevuld

Reputatie 7

Bedankt voor de gegevens @Anneroos91, daarmee heb ik het voor je bekeken. Zo te zien heb je een Hussel Thuispakket, met Spotify, en een Hussel Mobiel pakket. Daarmee zou je die 5 euro korting ook moeten krijgen, maar die is er niet. Ik kan die zelf niet toevoegen, ik heb daarom een melding voor je aangemaakt naar de afdeling die dit wel kan doen. Ik zal die melding voor je in de gaten houden, het kan ook zijn dat je al een bericht van hen krijgt voordat ik het zie :slight_smile:

Reputatie 7

Hoi @Anneroos91, ik zie dat de achterliggende afdeling je al een sms heeft gestuurd met uitleg. Spotify is nog niet op de factuur gekomen, waardoor de korting ook nog niet van toepassing is. Op een van de volgende facturen  zal Spotify er op staan en zal je de korting er ook bij zien staan.

Hoi, ik heb geen sms gehad. Het gekke is dat wanneer ik mijn abonnement wijzig: spotify eraf haal en er weer op, het husselvoordeel er nog steeds niet bij staat. Maar wanneer ik spotify eraf haal en spotify family (14,99) erop zet, er wel 5 euro vanaf gaat. Heel vreemd.

Reputatie 7

Dat je de sms niet hebt gehad is vreemd inderdaad, het wijzigen niet. Dat klopt zoals ik aangaf en op een van de volgende facturen zal Spotify pas -inclusief de korting- in rekening gebracht worden. Nu betaal je er nog niet voor, maar kan je het al wel gebruiken. Je hoeft zelf niets te doen, dat komt goed.