Beantwoord

Ik heb 2 Netflix abonnementen, 1x via KPN en 1x via ideal

  • 2 December 2020
  • 17 reacties
  • 221 keer bekeken

Badge

I k heb per abuis twee abonnementen op Netflix, een abonnement via Ideal en een wordt via KPN i,n rekening gebracht.. Ik wil alles opzeggen.

Bij Netflix zie ik maar een abonnement, nl het abonnement dat ik via Ideal betaal, dat heb ik opgezegd. Het abonnement via KPN zie ik nergens staan en kan ik dus niet opzeggen.

Hoe moet ik het abonnement van KPN opzeggen? In Netflix is het niet te zien dus kan ik het niet opzeggen.

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 5 December 2020, 22:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7

Weet je zeker dat je dat Netflix abonnement via KPN echt wel zelf afgesloten hebt?

Of ben je wellicht ook slachtoffer van de Netflix fraude zoals beschreven in dit topic.

Badge

Ja, dat weet ik echt zeker, ik weet alleen niet hoe ik het moet opzeggen als ik het nergens zie staan.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Stoom uit mijn oren, welkom hier. 

Als je niet meer weet met welk e-mailadres je het via KPN hebt gedaan kun je het beste in Mijn KPN de optie uitvinken om het via ons te betalen. Dan zal dat account uiteindelijk opgezegd worden omdat er niet meer wordt betaald. :relaxed:

Badge

Bedankt voor je reactie alleen heb ik er niet veel aan. Ik heb Netflix  via KPN besteld met mijn eigen emailadres, dat is het probleem niet.

Helaas is Netflix nergens te vinden in mijn KPN en staat ook niet gekoppeld, ontkoppelen zoals u voorstelt is dus niet mogelijk.

KPN berekent Netflix wel op mijn factuur, dat bedrag moet op de een of andere manier gecrediteerd worden maar hoe?

 

Reputatie 6
Badge +8

Belletje naar de klantenservice. Dat werkt voor mij altijd sneller dan wachten tot er een kpn-medewerker reageert..

Reputatie 7

Helaas is Netflix nergens te vinden in mijn KPN en staat ook niet gekoppeld, ontkoppelen zoals u voorstelt is dus niet mogelijk.

Nogmaals, …

Weet je zeker dat je dat Netflix abonnement via KPN echt wel zelf afgesloten hebt?

Of ben je wellicht ook slachtoffer van de Netflix fraude zoals beschreven in dit topic.

Ik denk namelijk van wel.

Badge

Beste WJB, ik weet 100% zeker dat ik het zelf gedaan heb dus laat het verder rusten.

Reputatie 7

Je zegt dat je twee Netflix abonnementen hebt, één aangemeld via KPN en één rechtstreeks.

Je zegt ook dat je in mijnKPN geen mogelijkheid hebt om het betalen van Netflix via KPN uit te zetten.

En dat is dus precies de reden waarom ik denk dat jij, zonder het te weten, net als vele anderen slachtoffer bent van die Netflix fraude.

Reputatie 7
Badge +24

Mag ik ook even meekijken? Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Badge

Dag Alex,

Dank je wel voor je berichtje, fijn dat je even wilt meekijken. Ik heb mijn kpn profiel aangevuld zoals je vroeg. Het is een vervelende situatie en het lijkt erop dat het alleen opgelost kan worden door te zeggen dat het fraude is, zie WJB. Als een fraudemelding echt de enige manier is om van dit probleem af te komen zal ik dat wel doen, maar het zou prettig zijn als ik niet wordt gedwongen om er over te liegen.

Ik heb dit op 21 november om 01:30 geregeld, ik heb er zelfs een KPN id voor moeten aanmaken, die had ik niet en zonder dat id blijk ik niets te kunnen regelen. Ik kreeg direct daarna de bevestiging van KPN, zie hieronder.. WJB mag van mij blijven volhouden dat er fraude is gepleegd maar niets wijst erop. Ik bestel iets en krijg per omgaande een bevestiging van KPN en waar het fout is gegaan weet ik uiteraard niet maar ik ben bang dat het jouw werk is om dat uit te zoeken., sorry daarvoor! :blush:

De bevestiging van KPN: Hierbij bevestigen we dat u KPN hebt gemachtigd de kosten van de Netflix dienst namens Netflix te innen via uw KPN factuur. De datum en de tijd kloppen exact.

 

 

Badge

Ik wilde mijn bellen onbeperkt ontkoppelen maar ook dat lukt niet in mijn KPN.. Er staat helemaal niet gekoppeld.

Er is duidelijk iets mis bij jullie wn als ik dit niet zelf kan regelen wordt dit allemaal wel erg duur! Ik betaal nu niet alleen Netflix maar ik betaal ook veel te veel voor het bellen thuis.

Wie kan dit regelen als ik zelf niets kan doen, bestaat er geen klantenservice met een nummer zodat ik een mens aan de lijn krijg?? 

Reputatie 7

Wie kan dit regelen als ik zelf niets kan doen, bestaat er geen klantenservice met een nummer zodat ik een mens aan de lijn krijg?? 

0800-0402

Badge

Heel erg bedankt, dat nr kon ik nergens vinden.

Reputatie 7
Badge +24

Hi M, ik pak dit beide voor je op. De betaalmethode kun je ook aanpassen of opzeggen via www.Netflix.com/youraccount 

Als je Netflix opstart op de KPN ontvanger, welk account zie je daar staan met welk e-mailadres? Met dat adres hoor je dan in te loggen. Als je Netflix op hebt gestart op de ontvanger ga je links in het menu naar Ondersteuning, daar kun je zien met welk e-mailadres dit is gekoppeld. 

Badge

DagAlex,
Sorry, ik reageer een beetje laat maar ik heb uiteindelijk toch maar dat nr gebeld wat die andere jongen me gaf, die WJB, nl 0880402 en daar hebben ze het voor me in orde gemaakt. Alles staat nu goed en ook alles is meteen geregeld.
Het enige waar ik nu last van heb is van een verbrekende verbinding, de eerste dag was een drama, later las ik dat dat heel normaal is bij klanten van Telfort die naar KPN zijn gegaan.

Mocht dat blijven ga ik daar nog achteraan maar voorlopig ben ik dik tevreden, het probleem lag dus bij KPN, dat kon ook niet anders.

Jij ontzettend bedankt voor het aanbod om het helemaal te gaan uitzoeken,  heel aardig van je maar ik had niet zoveel geduld meer.

Groet, Marja Hage

 

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Geen enkel probleem. Een haperende verbinding is zeker niet normaal na de overgang hoor, ook daarmee helpen we graag. 

Badge

Ik heb nog steeds hetzelfde probleem als waar ik mee begon, nl dat KPN mij berekend voor een Netflix abonnement dat ik niet heb. KPN blijft zeggen dat Netflix dan twee abonnementen heeft lopen en dat ik dit uit kan zetten via Netflix.com/youraccount maar daar staat maar een abonnement, 

Nu heb ik al diverse malen én met KPN én met Netflix gebeld over dit probleem en bij Netflix is alles nagekeken en zij kennen geen abonnement wat via KPN loopt.

KPN wil niet stoppen met “betalen” aan Netflix en ik wil niet meer betalen voor iets dat ik niet heb. 

Volgens mij is er nog maar een mogelijkheid om het probleem op te lossen, nl een andere provider nemen of u moet het kunnen regelen maar KPN is niet van plan om dat zgn account te laten vervallen en mij te crediteren dus dat zal u ook niet lukken vrees ik..