Beantwoord

Ik heb spotify op mijn PC staan maar maar ik heb van KPN een premium licentie ivm mijn abonnement

• 26 april 2017
  • 4 reacties
  • 230 keer bekeken

Moet ik de huidige Spotify van mijn pc verwijderen of is er een andere optie??

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Joran 27 april 2017, 15:48

Dag Kolk, goede vraag! Als je de licentie aan het account koppelt dat je nu al gebruikt hoef je niets te doen. Je ziet nu Spotify Free bovenin beeld, dit verandert na het koppelen vanzelf naar Spotify Premium. Als je de licentie aan een nieuw Spotify account koppelt klik je op Bestand > Uitloggen. Vervolgens log je in met het nieuwe Spotify account. Verwijderen is dus niet nodig 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Dag Kolk, goede vraag! Als je de licentie aan het account koppelt dat je nu al gebruikt hoef je niets te doen. Je ziet nu Spotify Free bovenin beeld, dit verandert na het koppelen vanzelf naar Spotify Premium. Als je de licentie aan een nieuw Spotify account koppelt klik je op Bestand > Uitloggen. Vervolgens log je in met het nieuwe Spotify account. Verwijderen is dus niet nodig 🙂
Waar is mijn licentie dan? De vorige KPN medewerker zou me de code mailen maar die heb ik niet ontvangen.
Graag de code even mailen AUB.

Groet Jan vd Kolk
Reputatie 7
Badge +27
Dag Jan, dat werd me niet direct duidelijk uit je bericht. Ik maak dat alsnog in orde. Reageer je op mijn privébericht?
HET IS HELEMAAL INORDE.

Prima geregeld.
Groet Jan

Reageer