Beantwoord

Ik kan geen GTST vooruit kijken op Videoland

  • 22 December 2019
  • 9 reacties
  • 466 keer bekeken

Hoi sinds deze week is het niet mogelijk om GTST vooruit te kijken op videoland hoe kan dit ? 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 2 January 2020, 18:29

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Bellaatjeuh 

Deze vraag kun je beter bij RTL Nederland neerleggen, KPN stuurt alleen het signaal van Videoland door. Wat er op Videoland wordt gezet dat is aan RTL. Daar gaat KPN niet over. 😉👍🏼

Bedankt voor uw reactie 😁😁

Er zijn problemen met toevoegen van nieuw materiaal aan Videoland. Men is bezig deze problemen te tackelen.

Je kunt m.i. net zo goed gelijk op kijken. Als je een week vooruit bent (en dat ben je dan steeds want verder dan dat kan niet) heb je bij de koffiemachine ook niks te kletsen met je collega's die het via tv kijken, toch?

Ik vond ze ook niet, maar ze stonden door elkaar, sinds gisteren staan ze weer op volgorde, behalve 15 dec lol, nummer van afl klopt niet, waardoor die onderdaan blijft staan 😉

Ik kan echter die van 1 januari nog niet vinden.. wachten wel even af ...

Wij hebben het zelfde probleem.

Hopelijk komt er snel een oplossing. Even leek t goed te gaan. Maar idd de afl van januari staan er niet bij. En 15 november staat onder 31 december.

 

Gr. Ronald.

Reputatie 7
Badge +21

Er is inderdaad iets niet goed gegaan en ze worden opnieuw geleverd door Videoland. Ik ga er vanuit dat dit z.s.m. wordt opgelost. 

Reputatie 7
Badge +21

Er is inderdaad iets niet goed gegaan en ze worden opnieuw geleverd door Videoland. Ik ga er vanuit dat dit z.s.m. wordt opgelost. 

Inmiddels zijn alle afleveringen toegevoegd door Videoland. 

Het werkt allemaal weer zoals t hoort.

Bedankt voor de reactie.

Gr. Ronald.

Hier werkt het ook weer prima..🙌

Reageer