Ik kan mij nog niet aanmelden via Spotify (premium versie)

  • 7 augustus 2013
  • 1 reactie
  • 5557 keer bekeken

Ik kan mij nog niet aanmelden via Spotify (premium versie), aangezien ik nog niet de bevestiging per brief heb ontvangen van KPN. Is er op een snellere manier hierover te communiceren, dan 10 dagen te wachten ?

Het is immers wel ingegaan vanaf 2/8/2013 vlgs. de registratie van afgenomen paketten.

Ik hoor graag van u (gaat om aanmelden PREMIUM pakket en niet de 'gratis varaiant' ).

Arian van Broekhoven

******

**** EN  Zevenbergen


1 reactie

Reputatie 4
Badge +9
Hallo aribo25, 

Welkom op het forum. Je krijgt bij KPN als je Alles-In-Een Standaard hebt alleen de Spotify Premium en uiteraard niet de gratis variant. 

Het kan kloppen dat je nog niet over de brief beschikt, aangezien deze na activcatie van het Alles In Eén abonnement wordt nagezonden. Ik kan me overigens voorstellen dat je zo snel mogelijk over de code wilt beschikken. Wat ik voor je kan doen is kijken of de brief inmiddels is verzonden. 

Zou je me daarvoor in een privébericht je naam (contactant), postcode/huisnummer en telefoonnummer willen sturen? Kun je tevens aangeven of je glasvezel of koper hebt?

Met vriendelijke groeten, 

Boudewijn. 

Reageer