Beantwoord

Ik ontvang geen nieuwe Spotify code

  • 14 juni 2016
  • 3 reacties
  • 173 keer bekeken

Goedenavond,

Ik heb een kpn abonnement met tv en bellen.

Spotify via faceboek en geactiveerd zonder problemen. Totdat mijn faceboek acc gehackt was en ik een ander faveboek account heb genomen. Inloggen met faceboek ging niet meer. Dus kpn gevraagd om een nieuwe activatie code om spotify premium te activeren.

Ben nu sinds 13 december bezig om een en ander te regelen. na diverse helpdesk telefoontjes is het slot van het liedje  dat KPN  geen nieuwe activatiecode kan geven. Reden is dat ik al een activatie code heb gekregen.

Gelukkig kan ik na 13 januari KPN opzeggen. 

Admin: onderwerp aangevuld i.vm. vindbaarheid. 

icon

Beste antwoord door Paul_ 19 juni 2016, 13:40

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het is opgelost.



Indien je toch nog vragen hebt weet je ons te vinden :)



Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Vervelend dat het zo verlopen is, een halfjaar problemen is helemaal niks en ik verwacht dat je langzaam maar zeker de hoop opgeeft. Desalnietemin verwacht ik dat iemand van de webcare wel een nieuwe activeringscode voor je kan regelen :)

Reputatie 7
Badge +24
Hoi , welkom op het forum. Goed dat je hier de klacht meldt!

Het kan natuurlijk niet dat je al een half jaar bezig bent voor een nieuwe Spotifycode. Excuses voor deze gang van zaken!

Ik wil je hier graag bij helpen. Hier moeten we zeker uit gaan komen. Reageer je op mijn privébericht? Dan duik ik de systemen voor je in.

Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +24
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het is opgelost.

Indien je toch nog vragen hebt weet je ons te vinden :)

Reageer