Beantwoord

Ik ontvang geen Spotify activeringscode.

  • 8 november 2012
  • 2 reacties
  • 13190 keer bekeken

Hoi,

Afgelopen zaterdag heb ik mijn contract verlengd. Hierin zit 9 maanden gratis gebruik van Spotify Premium. Helaas heb ik geen sms met een activeringscode hiervan ontvangen. Na meerdere malen de winkel te hebben bezocht en gebeld te hebben met de helpdesk (1200) is het nog niet geregeld. Niemand weet hoe hij/zij mij kan helpen.

Op advies van de helpdesk heb ik naar 1266 "spotify uit" en "spotify aan" gesmst. Waarna ik het volgende smsje heb ontvangen: uw aanmelding voor KPN spotify premium is ontvangen. U ontvangt van ons een smsje als de aanvraag is verwerkt.

Vervolgens ontvang ik: KPN spotify is geactiveerd. U krijgt binnen 3 uur nog een sms bericht met daarin de adtivatiecode. Vanaf nu gaat het mis, ik ontvang namelijk nooit de activatiecode.

Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen, want ik heb geen idee hoe ik dit op moet lossen (de helpdesk en mensen in de winkel schijnbaar ook niet).

Bedankt!!

icon

Beste antwoord door Menno 9 november 2012, 11:36

Hallo Linda,

Op deze site staat te lezen hoe je Spotify kunt aanvragen. Lukt het desondanks niet, dan ontvang ik graag in een privé-bericht je mobiele nummer en postcode/huisnummer.

Groeten,

Menno

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hallo Linda,

Op deze site staat te lezen hoe je Spotify kunt aanvragen. Lukt het desondanks niet, dan ontvang ik graag in een privé-bericht je mobiele nummer en postcode/huisnummer.

Groeten,

Menno

Hallo,

Ik bezit al geruime tijd een blackberry abonnement en heb op 15-12-'12  via de voordeelopties op mijn PC Spotify Premium ingeschakeld. Hierna ontving ik meteen een bevestigingsmail van Kpn met de aankondiging dat een uur na het verwerken van de aanvraag een sms zou volgen.

Die sms heb ik nog steeds niet gehad.

Op de activeringspagina is mijn nummer onbekend.

Als ik via mijn telefoon "Spotify aan"sms gebeurt er ook niets.

De helpdesk zegt dat Spotify misschien een storing heeft.

Ik zag dat anderen dit probleem ook hadden en via dit forum door de KPN webcare specialist goed geholpen zijn.

Kan ik misschien ook een beroep doen op deze hulp?

Bijvoorbaat bedankt!

Reageer