Vraag

Ik wil graag mijn Spotify premium opzeggen

  • 30 November 2021
  • 12 reacties
  • 543 keer bekeken

Goedendag,

 

ik wil mijn spotify premium opzeggen. Maar als ik dat wil doen kan ik het alleen toevoegen aan mijn account. En via spotify lukt het niet omdat het bij jullie is geactiveerd. Wat kan ik doen?

 

*Admin* Eigen topic voor je vraag aangemaakt, afgesplitst van dit topic. 
 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Chanine en bedankt voor je bericht :)

 

Is het inmiddels gelukt of heb je hier nog steeds hulp bij nodig? Mocht dat het geval zijn dan ben ik in eerste instantie vooral benieuwd of Spotify onderdeel is/was van je mobiele abonnement of dat het bij je thuis abonnement (internet en/of tv) hoort. Als je je forumprofiel voor me in kunt vullen dan kan ik even met je mee gaan kijken.

Goedemiddag @Chanine en bedankt voor je bericht :)

 

Is het inmiddels gelukt of heb je hier nog steeds hulp bij nodig? Mocht dat het geval zijn dan ben ik in eerste instantie vooral benieuwd of Spotify onderdeel is/was van je mobiele abonnement of dat het bij je thuis abonnement (internet en/of tv) hoort. Als je je forumprofiel voor me in kunt vullen dan kan ik even met je mee gaan kijken.

@JanZ_ 

Goedemorgen

 

Het hoort bij mijn mobiel abonnement.

Als ik na mijn kpn ga om het product ontkoppelen kan ik alleen maar toevoegen. Er staat daar ook activeer spotify na bestellen als ik daar op klinkt staat er u spotify is al geactiveerd via kpn. 
 

 

Reputatie 7
Badge +12

Bedankt voor het invullen van je profiel @Chanine :)

 

Ik heb even voor je gekeken maar Spotify Premium is helemaal niet actief bij je mobiele abonnement en deze kun/hoef je dus ook niet af te melden. Als je deze weer activeert dan krijg je automatisch een activatiecode waarmee je een Spotify account kunt upgraden naar Premium!

Goedemiddag @JanZ_ 

Mijn spotify premium is zeker geactiveerd bij KPN!

Dat er misschien een fout is in jullie systeem betekent niet dat wat ik zeg niet waar is!

 
 

Reputatie 7
Badge +12

Bedankt voor deze toelichting @Chanine .

 

Ik kan dit niet zo goed plaatsen. Spotify Premium staat niet actief en je betaalt hier ook niet voor. Ik heb je facturen van het afgelopen jaar bekeken en daar wordt Spotify geen 1 x in rekening gebracht. Wat is de reden dat je deze op probeert te zeggen?

@JanZ_ 

ik betaal elke maand €9,99 via telefoonrekening spotify. Dus ik weet niet zo goed waar jij steeds over praat zou iemand anders mij kunnen helpen. Want aangezien je kan zien wat ik gestuurd heb en ziet dat het geactiveerd is en etc. En dat jij nog steeds je werk niet doet en bij beschuldig dat ik niet betaal ik wil ook weten waar ik een klacht in kan dienen! 

Ik zou nog even erbij sturen wat er op mijn telefoonrekening staat. Zo dat een collega die wel zijn/haar werk doet mij fatsoenlijk en op een normale manier kan helpen 

Ik wil het opzeggen omdat ik elke maand €9,99 betaal.

 

Reputatie 7
Badge +12

Ah, nu zie ik het; hij staat onder de 'online aankopen'. Ik probeer met je met alle goede wil van de wereld verder te helpen @Chanine en ik beschuldig je dan ook helemaal nergens van. Normaal gesproken, als je Spotify via KPN afneemt, dan kan ik dat terugzien in mijn systeem omdat er dan een vinkje staat bij Spotify. Die staat er in dit geval niet maar ik zie inderdaad dat Spotify op de een of andere manier wel als online aankoop in rekening wordt gebracht.  Dat zorgde in eerste instantie voor wat verwarring aan mijn kant. Een collega van me had onlangs een vergelijkbare casus en ik dit even met hem overleggen hoe we dit in jouw geval het beste aan kunnen pakken. Ik kom hier dus bij je op terug. 

Goedemiddag,

 Je beschuldigt me wel want je heb zogenaamd mijn facturen bekeken. En daar was toch geen 1x spotify van afgegaan. Toen ik mijn facturen bekeek stond het er wel op degelijk op. Dus nu niet weer de boel omkeren en mij weer van iets beschuldigen. En dat het normaal gesproken anders is in jullie systeem dat kan maar dat betekent niet dat een klant fout zit. Heel onprofessioneel dat je de schuld bij de klant neerlegt terwijl ik ook nog bewijs op bewijs lever en dan zeg je dat je facturen heb bekeken terwijl het gewoon op de factuur staat heel apart. Ik heb dit nooit meegemaakt bij kpn. En ben al heel lang klant. 
Maar is er nu al een oplossing gevonden? 
 

 

Reputatie 7
Badge +12

Beste @Chanine,

 

Nogmaals, normaal gesproken heeft Spotify een aparte regel op je factuur. Ook volgens mijn systeem staat Spotify niet ingeschakeld. Dat waren de eerste 2 plekken waar ik heb gekeken en niet bij de online aankopen (omdat Spotify daar normaal gesproken niet onder wordt vermeld). Ik beschuldig je echt helemaal nergens van maar probeer uit te leggen hoe de vork in de steel zit. Helaas blijf je erbij dat ik je 'beschuldig' en dingen omkeer terwijl ik je echt alleen maar wil helpen. Op deze manier gaat dat wel heel erg lastig worden. Zullen we gewoon constructief blijven en een respectvolle toon aanhouden? Ik beschuldig je nergens van en wil je helpen, ik hoop dat je dat wilt geloven zodat ik dit voor je op kan lossen. Mocht je daar niet meer voor openstaan dan moet ik je verzoeken om telefonisch contact op te nemen (0800 0402 en geef vervolgens aan dat je graag een medewerker wilt spreken). 

@JanZ_ Nogmaals ik vind het een beetje apart dat ik open moet staan dat jij mijn gaat helpen. Volgensmij is dat je werk als er een probleem is dat je dat verhelpt. Maar ondertussen is er nog niks gebeurd en betaal ik nog steeds door. En ik weet niet hoe jij het leest en interpreteert. Maar mijn toon is gewoon normaal.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Chanine, ik zie dat we per abuis jouw topic uit het oog verloren zijn. Is het inmiddels opgelost of kunnen we je nog ergens bij van dienst zijn?

Goedemorgen @Marcia_ 

 

Bedankt voor het aanbieden. Ik mijn abonnement gewijzigd vorige maan en ik kan sinds vandaag ook spotify wijzigen/stoppen. 
 

Maar vriendelijk bedankt voor u hulp.

 

.