Beantwoord

Inlog gegevens Spotify Premium achterhalen

• 18 november 2019
  • 2 reacties
  • 16 keer bekeken

Ik weet mijn inloggegevens voor mijn spotify premium account niet meer, kunnen jullie deze achterhalen? 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash 3 december 2019, 12:32

Hoi @Savine. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je de inloggegevens kwijt bent van Spotify Premium. Zou je je naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Zodra ik je gegevens heb kan ik voor je uitzoeken of ik jouw inloggegevens kan achterhalen. Laat je een berichtje achter in dit topic?

Ik heb helaas geen bericht van je ontvangen. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Savine. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je de inloggegevens kwijt bent van Spotify Premium. Zou je je naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Zodra ik je gegevens heb kan ik voor je uitzoeken of ik jouw inloggegevens kan achterhalen. Laat je een berichtje achter in dit topic?

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Savine. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je de inloggegevens kwijt bent van Spotify Premium. Zou je je naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Zodra ik je gegevens heb kan ik voor je uitzoeken of ik jouw inloggegevens kan achterhalen. Laat je een berichtje achter in dit topic?

Ik heb helaas geen bericht van je ontvangen. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer