Beantwoord

Inlog gegevens Spotify Premium achterhalen

  • 18 November 2019
  • 8 reacties
  • 1033 keer bekeken

Ik weet mijn inloggegevens voor mijn spotify premium account niet meer, kunnen jullie deze achterhalen? 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 3 December 2019, 12:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Savine. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je de inloggegevens kwijt bent van Spotify Premium. Zou je je naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Zodra ik je gegevens heb kan ik voor je uitzoeken of ik jouw inloggegevens kan achterhalen. Laat je een berichtje achter in dit topic?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Savine. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je de inloggegevens kwijt bent van Spotify Premium. Zou je je naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Zodra ik je gegevens heb kan ik voor je uitzoeken of ik jouw inloggegevens kan achterhalen. Laat je een berichtje achter in dit topic?

Ik heb helaas geen bericht van je ontvangen. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Hoi @jenesis welkom op het forum. Helaas kan KPN niets veranderen aan de inhoud van Spotify. Zij bieden het alleen als dienst aan. Wel leuk om te lezen dat je enthousiast bent. Ik neem aan dat jij een gratis account hebt, omdat je over reclame begint.

het stelt me in staat om naar muziek te luisteren met een hele tijd minder advertenties dan Pandora. Het is ook veel waarschijnlijker om nummers te spelen die ik leuk vind. Ik vind het ook geweldig hoe ik specifieke nummers kan opzoeken om aan mijn afspeellijst toe te voegen. Op die manier is het een stuk persoonlijker en leuker. Bewerken: het is veel verslechterd sinds mijn eerste beoordeling. Het blijft nummers toevoegen aan afspeellijsten, inclusief nummers waarvan ik al heb gezegd dat ik het niet leuk vind, en nummers afspelen die er niet in staan. Het is slechts lichtjes beter dan Pandora.

Ik weet mijn inloggegevens voor mijn spotify premium account niet meer, kunnen jullie deze achterhalen? 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

i need also spotify premium because am outdoor bbq lover

Als je je wachtwoord bent vergeten, kun je het opnieuw instellen. Als je je e-mailadres of gebruikersnaam bent vergeten, ga je naar de pagina waar je je wachtwoord opnieuw kunt instellen en voer je e-mailadressen in die mogelijk aan je account zijn gekoppeld.

Wat bedoel je met inloggegevens? Bent u het wachtwoord of uw gebruikersnaam vergeten? Als dat zo is, kunt u eenvoudig op wachtwoord vergeten klikken, Spotify stuurt u een bevestigingsmail om te controleren of u het bent of als u uw gebruikersnaam bent vergeten, moet u uw e-mailadres invoeren en Spotify stuurt u de bevestigingsmail. Zo kunt u uw inloggegevens verkrijgen. Lark 

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

Als je een e-mailadres opgeeft dat bij Spotify is geregistreerd, krijg je het bericht dat er een e-mail is verstuurd waarmee je je wachtwoord opnieuw kunt instellen. Opmerking: er zijn verschillende manieren om je aan te melden, bijvoorbeeld met je e-mailadres, telefoonnummer, Facebook-profiel of Apple- of Google-account. Probeer hiermee in te loggen om je account te vinden.