Beantwoord

Inloggegevens Spotify

  • 6 March 2019
  • 7 reacties
  • 220 keer bekeken

Hallo,

Ik maakte al een tijdje gebruik van spotify via kpn. Nu heb ik een nieuwe telefoon en wil graag weer gebruik maken van spotify premium van kpn. Helaas heb ik de gegevens niet meer, en via de site kan ik nergens vinden hoe en wat. Weet iemand hoe ik weer gebruik kan maken van de spotify??

Groeten Priscilla

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 8 March 2019, 15:12

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@Priscilla1509, als het goed is kun je de app downloaden op je telefoon en dan inloggen op je bestaande account. Als je de inloggegevens niet meer hebt, maar nog wel gebruik maakt van hetzelfde e-mailadres, dan kun je via 'Je wachtwoord vergeten?' op deze pagina een mail laten sturen met je gebruikersnaam en een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
@joss1965 helaas ben ik mn oude inloggegevens kwijt, wel geprobeerd met mn mail maar die staat gekoppeld aan het account dat ik daarvoor had, zonder premium. Ik heb geen idee waar mijn kpnaccount aan is gekoppeld😔
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Priscilla1509, Welkom op het forum. Ik kan wel achterhalen wat je gebruikersnaam is. Vervolgens kun je een wachtwoord reset aanvragen. De link waarmee je jouw wachtwoord kunt wijzigen ontvang je dan per e-mail. Zou je jouw gegevens(06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s)) willen toevoegen aan je forumprofiel? Dan stuur ik je gebruikersnaam in een privébericht.
@Marina_ bedankt voor reactie. Ik heb mijn forumprofiel ingevuld, maar zie nergens waar ik mijn 06 kan invullen. Kun je er zo uitkomen?

Groeten Priscilla
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Priscilla, je gebruikersnaam heb ik in een privébericht gezet. Via deze pagina kun je een nieuwe wachtwoord aanvragen met je gebruikersnaam. Spotify stuurt je dan een e-mail met een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Laat je nog even weten of alles gelukt is?
@Marina_ super bedankt, doordat ik mijn gebruikersnaam had wist ik het wachtwoord ook weer en alles doet het weer 😃
Reputatie 7
Badge +19
Fijn om te lezen dat alles weer werkt. Veel plezier ermee en ik wens je een mooi weekend 😃

Reageer