Beantwoord

Inloggegevens Spotify

  • 29 September 2019
  • 6 reacties
  • 186 keer bekeken

hallo ,na dat ik mij per ongeluk heb uitgelogd bij spotify krijg ik mijn premium acount niet meer geactiveerd ,ik zou graag mijn inlog gegevens opnieuw willen opvragen

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 6 October 2019, 12:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @bertus 65. Welkom op het KPN Forum! Ik zal voor jou uitzoeken of ik jouw gebruikersnaam kan achterhalen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Het 06-nummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @bertus 65. Welkom op het KPN Forum! Ik zal voor jou uitzoeken of ik jouw gebruikersnaam kan achterhalen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Het 06-nummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!
Beste Vikash

ik ben net terug van een werk klus in het buitenland ,maar mijn probleem bestaat nog steeds .?
op mijn iPad heb ik nog wel de premium account die ik heb via mijn KPN .
er is blijkbaar ook een account waarin mijn e-mail adres verwerkt is , maar deze acount is alleen maar voor de Free versie .
als ik mijn acount naam voor de premium versie invul en vraag om mijn wachtwoord te resetten
zegt hij dat er een mail is verstuurd ,maar er komt bij mij niets binnen ,ook niet in de spam ?
is mijn premium acount misschien gekoppeld aan een oud e-mail adres van mij ?

ik zie jou reactie graag tegemoet

gr bertus 65
Reputatie 7
Badge +21
Je ontvangt zo een privébericht met daarin jouw gebruikersnaam. Als je het wachtwoord niet meer weet, dan kan je op deze pagina een nieuw wachtwoord aanmaken. Laat je mij weten of het is gelukt?

Ik heb het zelfde probleem. Heb spotify family maar is uitgelogd. Hoe kom ik er nu in?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Laes. Wanneer je de gebruikersnaam of het wachtwoord van je Spotify account vergeten bent, volg dan de volgende stappen:

  • Ga naar spotify.com
  • Voer je e-mailadres in, het e-mailadres moet het e-mailadres zijn waarmee je Spotify hebt geregistreerd.
  • Volg de instructies van de e-mail: In het e-mailbericht staat je gebruikersnaam.
  • Klik op de link in het e-mailbericht om je wachtwoord te resetten.
  • Volg de instructies op de website.