Beantwoord

Inloggegevens Spotify achterhalen

  • 7 May 2019
  • 3 reacties
  • 1354 keer bekeken

Goedemorgen @Anyco. Weet je niet meer wat het wachtwoord is? Dan kan je op deze pagina het wachtwoord achterhalen. Om jouw gebruikersnaam te achterhalen heb ik wat gegevens van je nodig.
Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, 06-nummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?

Beste Vikash,

ik ervaar hetzelfde probleem. Geen idee wat mijn inlognaam en ww zou moeten zijn. Kunt u me daarbij verder helpen?



*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt


icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 8 May 2019, 08:37

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @KoenHerberts. Welkom op het forum. Wat vervelend dat je je inlognaam niet meer weet. Ik heb het voor je nagekeken. Er is op 26-08-2015 een activatiecode toegestuurd. Deze activatiecode is nooit gebruikt. Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode toegestuurd. Binnen 3 uur ontvang je de activatiecode per e-mail. Op deze pagina kan je een Spotify Premium account aanmaken. Laat je mij weten of het gelukt is?
Beste Vikash,

Het is gelukt, helemaal geweldig. Bedankt voor de inspanningen!
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan! Mocht je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer