Beantwoord

Inloggen Spotify op nieuwe telefoon

  • 10 April 2019
  • 2 reacties
  • 1967 keer bekeken

Ik heb een nieuwe telefoon. Ik heb alle apps zonder problemen over kunnen zetten door middel van smart switch. Behalve met spotify. Ik heb een Premium account en nu ik het heb overgezet doet het Premium ineens niet meer. Ik heb meerdere keren opnieuw ingelogd maar hij blijft op de spotify free staan. Wat is er fout gegaan?

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 10 April 2019, 13:55

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @SandyB. Welkom op het Forum. Wat leuk dat je een nieuwe telefoon hebt, voor welke smartphone heb je gekozen? Waarschijnlijk log je in met de verkeerde gebruikersnaam. Zou je je naam, postcode, huisnummer en 06-nummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik voor jou uitzoeken welke gebruikersnaam aan het abonnement bij KPN is gekoppeld. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen @SandyB, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer