Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Vraag

inloggen spotify zonder facebook

Reputatie 1
Ik wil facebook opzeggen maar maar ik log ook in op spotify via facebook. Hoe kan ik dit veranderen?

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +13
Hoi Kloppenburg. Ik heb je account losgekoppeld.
Er is een nieuwe code onderweg. Die gaat naar je planet e-mail adres. Via de link 'nog geen spotify' kun je een nieuw, fb-vrij account aanmaken.
De code kan er 24 uren over doen om jou te bereiken. Laat je met tzt weten of het gelukt is? 🙂
Reputatie 7
Badge +13
@Erwin_, krijg je een versie aansluiting, dus verlies je hierbij ook al je zelf aangemaakt afspeellijsten?
Reputatie 7
Badge +13
Goed punt, Giant. Het handigste is dan om je playlists van je oude account publiekelijk te maken. Zo kun je ze in je nieuwe account importeren.
Als dat niet lukt kun je dit soort zaken ook laten regelen via spotify zelf. Ze doen daar in de regel niet moeilijk over 🙂

Reputatie 1
Erwin_ schreef:

Hoi Kloppenburg. Ik heb je account losgekoppeld.
Er is een nieuwe code onderweg. Die gaat naar je planet e-mail adres. Via de link 'nog geen spotify' kun je een nieuw, fb-vrij account aanmaken.
De code kan er 24 uren over doen om jou te bereiken. Laat je met tzt weten of het gelukt is? :-)

Tot op heden de code nog niet ontvangen?
Reputatie 1
Tot op heden de code nog niet ontvangen? Is er wat fout gegaan?
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Kloppenburg. Vorige week is er vanalles misgegaan met spotifycodes. Ik vrees dat jij daar ook onder valt. Men heeft mij verzekert dat het systeem momenteel storingsvrij is. Ik heb dus nogmaals een code verstuurd. Die zou je in de loop van vandaag binnen moeten krijgen. Mijn oprechte excuses voor al dit gedoe.

Reageer