Goedemiddag,
Deze week hebben we de overstap gemaakt van Ziggo naar KPN. De monteur heeft afgelopen woensdag alles geïnstalleerd. We nemen een 1000mb abonnement af in combi met televisie. We waren erg tevreden over de monteur, alles is keurig aangesloten en werkt uitstekend. Bovendien was het een erg vriendelijke en deskundige man.
Als welkomstcadeau hebben we 2 superwifi punten ontvangen. Vandaag liepen we langs een winkel van KPN en zagen dat KPN een actie heeft waarbij nieuwe leden een Surface Go 2 tablet van Microsoft gratis ontvangen. We zijn de winkel binnengelopen en zeiden dat we sinds afgelopen woensdag een abonnement hebben afgesloten bij KPN en dat we als dat mogelijk is graag de superwifi punten twv €199 graag zelf betalen en in plaats daarvan graag de Surface Go 2 als welkomstcadeau ontvangen. Ons abonnement is nota bene pas drie dagen geleden ingegaan. Helaas was er niets meer aan te veranderen aangezien het abonnement is afgesloten. Daarop deden we het voorstel dat we ons ook wel flexibel willen opstellen en ons contract met een tweede jaar willen verlengen als KPN ons hierin tegemoet komt. Helaas was ook dit geen optie. Gevoelsmatig zijn we binnen als klant en vervalt daarmee meteen alle flexibiliteit en service, erg jammer. We vinden dit echt een smet op onze start als abonnee van KPN. Het voelt alsof, nu we een contract hebben afgesloten, meteen alle flexibiliteit vervalt. Als we een paar dagen later een abonnement hadden afgesloten hadden we wel gebruik kunnen maken van de Surface Go 2 als welkomstcadeau.
Dit nemen we zeker mee in de overweging van een eventuele contractverlenging over een jaar. We hechten erg veel waarde aan flexibiliteit en meedenken met de klant.
Met vriendelijke groet,
Beste antwoord door Jasper van KPN
Bekijk origineel