Beantwoord

JBL Go bluetooth speaker gewonnen

  • 17 November 2019
  • 14 reacties
  • 517 keer bekeken

Goede avond, 

Ik heb op 27 oktober MB’s gedoneerd aan Het Concertgebouw en rond 4 november een brief/pakket ontvangen van KPN met twee toegangkaartjes voor een concert in Het Concertgebouw. In de brief staat ook dat ik de winnaar ben van een JBL Go Bluetooth Speaker en dat ik een e-mail van KPN heb ontvangen met daarin een persoonlijke promotiecode en de exacte instructies om de JBL Go te betsellen in de webshop van KPN. Ik heb echter tot op heden nog geen mail met een promotiecode ontvangen van KPN. Hoe kan ik toch deze promotiecode ontvangen?

icon

Beste antwoord door Nadia 20 November 2019, 15:15

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7

Hallo @JBL Go speaker gewonnen, welkom op het KPN forum. Wauw, leuke prijzen 🙂 Heb je al een mooi concert uitgezocht in Het Concertgebouw? Dat is een hele beleving. Geniet ervan! 

De JBL GO speaker, daar ga ik eens naar kijken hoe dat zit. Zou je van de brief een foto willen maken en hier plaatsen? Dan heb ik een aanleidingspunt waarmee ik verder kan. Let op dat je jouw persoonlijke gegevens: naam, adres etc niet hier plaatst. Alleen de inhoud van de brief is voldoende. Zou je wel in je forumprofiel de gegevens willen aanvullen?  Postcode + huisnummer, naam contractant en mobiel nummer. Dan kan ik aan de slag : Ik hoor graag van je :)

Hallo Nadia,

Bedankt voor je reactie. 

Inderdaad erg leuke prijzen. Op donderdag 14 november hebben we van een concert van Chineke! Orchestra genoten! Erg mooi!

Hieronder een foto van de brief die ik ontvangen heb. 

Ik zal zo mijn gegevens invoeren in mijn forumprofiel.

Groeten

 

Reputatie 7

Hallo @JBL Go speaker gewonnen, wauw, het Chineke! Orchestra is een goede keus! Mooie uitvoering. En kleurrijk concert, wat erg mist (diversiteit) in de klassieke muziekwereld. Hopelijk weet dit orkest een breder publiek aan te trekken. Zou fantastisch zijn.  

Dat gezegd hebbende. Bedankt voor het aanvullen van je profiel.  Nu ga ik collega's aan de mouw trekken om ook de JBL Go bluetooth speaker te regelen. Misschien niet helemaal hetzelfde geluid als de ervaring in Het Concertgebouw, maar toch wel een heel prettig handzaam boxje. Ik kom spoedig hierop terug :)

Reputatie 7
Badge +28

@Nadia

 

Heeft de dirigent van het orkest dit mooie verhaal met een passend slotstuk afgesloten?  (de speaker🤠💪)

Hoi, ik heb ook een dergelijke brief ontvangen, maar (nog) geen e-mail met persoonlijke promotiecode waarmee ik een JBL Go Bluetooth speaker kan bestellen. Ben benieuwd naar jullie advies aan mijn mede-prijswinnaar. Groeten Paul

Reputatie 7

Ha @Paul-T, je het je profiel aangevuld. Top! Heb jij samen met de brief ook de kaartjes voor een concert in het Concert Gebouw ontvangen? Of had je een andere prijs naast de JBL te pakken? Zou jij ook van de brief een foto hier willen plaatsen? Dan kan ik intern de juiste persoon aan de jas trekken :) 

Hallo Nadia, e.a.,

Nog steeds wacht ik op een email met de promotiecode :-). 

Groeten, Rif

Reputatie 7

Hey @JBL Go speaker gewonnen, nog geen code ontvangen? Heb je voor de zekerheid ook in de SPAM-map gekeken? To be sure :)

Junk-map, spam-map… overal gekeken. Nergens een email met een promotiecode….

Ik heb de promotiecode voor de JBL Go gekregen vanuit het mailadres winnaar@kpn.com misschien helpt dat nog met zoeken in de mail

Hallo, 

Vanmiddag heb ik mijn promotiecode ontvangen en direct een JBL Go speaker besteld uit de webwinkel van KPN. :-)

Fijne kerstdagen allemaal!
Groet, Rifki

Reputatie 7

Yeah, fijn om te lezen dat je de promocode hebt ontvangen, @JBL Go speaker gewonnen. Fijne feestdagen! :) 

...en de speaker was de volgende dag vóór 13.00 uur binnen!!! 😃

Reputatie 7

Eind goed, al goed. Bedankt voor de terugkoppeling. Swingend het jaar uit :champagne:

Reageer