Beantwoord

JBLO GO speaker gewonnen MB's delen

  • 20 March 2020
  • 8 reacties
  • 126 keer bekeken

Bij mij hetzelfde, kortingscode ongeldig krijg ik in beeld, als je klantenservice belt hebben.ze geen idee waar j e het over hebt. Hoe kom ik aan de gewonnen jbl box en/of een wel werkende code?

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

icon

Beste antwoord door Nadia 15 April 2020, 16:04

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7

Hey @Karinador, welkom op het Forum. De actie is nog niet erg bekend, dus het kan zomaar zijn dat je iemand aan de lijn treft die niet op de hoogte was. Sorry daarvoor.Hier ben je aan het goede adres. Ik vraag het graag voor je na, en dan ontvang ook jij een werkende code :)

Ik zie dat je jouw forumprofiel al hebt aangevuld, top! Zou je ook je mobiele nummer willen aanvullen? Dan heb ik alles compleet. Ik hoor graag van je!    

Ik heb mijn nummer ingevuld, wanneer kan ik een nieuwe code of reactie verwachten denk.je? Thanks vast

Reputatie 7

Dank voor het aanvullen van je gegevens, @Karinador. Ik heb het verzoek nu verzonden. Ik verwacht binnen 1 - 2 werkdagen de terugkoppeling. Als je iets hebt ontvangen, laat het me dan weten :) 

Hai, ik heb zojuist nieuwe mail gehad maar ook deze code weigert, zowel handmatig als kopiëren geprobeerd

 

Reputatie 7

Hey @Karinador, dat is raar?! Heb je de code ook gecontroleerd op spatie? Voor of achter de code wil nog wel eens per ongelukeen spatie worden toegevoegd.

 

Ik heb alles geprobeerd,  zelfs op div apparaten, blijft ongeldige code doorgeven 

Reputatie 7

Ok, bijzonder. Er is een nieuwe code naar je verzonden. Heb je die ontvangen?

Reputatie 7

Hey @Karinador. Als het goed is heb je inmiddels een werkende code per mail ontvangen. Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag. 

Reageer