Beantwoord

Kado's

  • 29 December 2020
  • 3 reacties
  • 78 keer bekeken

Waarom word er zo slecht gecommuniceerd over de actie kado's bij KPN?

icon

Beste antwoord door Nadia 31 December 2020, 10:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Wat is er, in uw ogen, slecht  aan?

@HvB007  Als het goed is heb je daarover een mail van KPN ontvangen tenzij jezelf hebt aangegeven om geen mails van KPN te willen ontvangen

Reputatie 7

Hallo @HvB007, leuk dat je onze community hebt gevonden, welkom op het KPN forum :)

Is de KPN Kado Kalender niet goed bij je is overgekomen? Dat is erg jammer!

We hebben geprobeerd om de KPN Kado Kalender zo breed mogelijk kenbaar te maken. Via de nieuwsbrief van december hebben we je op de hoogte gesteld. Ook hebben alle KPN mobiele abonnees (m.u.v. KPN Unlimited) deze maand een sms ontvangen: Kado van KPN 5 GB gratis. Daarin verwijzen we je ook daar naar: kpn.com/kadootje 

Geen nieuwsbrief en/of sms ontvangen?
Dan is het mogelijk dat je ons geen toestemming hebt gegeven om je te benaderen voor acties, nieuws en tips. Je ontvangt dan geen nieuwsbrief. Wil je graag door ons op de hoogte worden gehouden? Pas dan je gegevens aan in je MijnKPN;