Vraag

kadootje van KPN EK 2021 bestellen lukt niet

  • 27 May 2021
  • 19 reacties
  • 245 keer bekeken

Badge

Goedendag,

Vandeweek heb ik een bestelling aangemaakt voor het gratis telefoon hoesje. 
Voor de telefoon van mijn vrouw heb ik netjes een bevestiging gekregen. Maar van de eerdere bestelling voor mijzelf heb ik geen bevestiging gekregen. De intentie was eigenlijk om er 1 voor mijzelf te bestellen. Maar omdat ik geen bevestiging kreeg. Heb ik geprobeerd om er 1 voor mijn vrouw te bestellen. Dit ging dus wel goed. 

Heb meerdere malen geprobeerd om er als nog 1 te bestellen voor mijzelf. Maar helaas krijg ik geen bevestigingsmail. Inmiddels is de geslaagde bestelling (iphone 7) niet meer voorradig. Maar de iphone 11 is nog gewoon te selecteren. 

Zou iemand mij kunnen vertellen waar dit aan moet liggen? 
 

Mvg,

  1. Rog

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Danny Rog

Is de bevestiging ook niet terechtgekomen in je Spam of ongewenste postvak? En welk model hoesje heb je voor jezelf besteld? Hoesjes voor de iPhone 7 zijn inderdaad op, iPhone 11 zijn nu nog wel te bestellen.

Hallo ik heb het ek hoesje besteld maar is nog steeds niet binnen hoe komt dat 

Reputatie 2
Badge

Ik heb deze bestelling ook niet ontvangen. Iemand al ontvangen?

Nee hier ook nog steeds niet , zeer teleurgesteld

Hier ook nogniet binnen helaas! EK is al wel begonnen inmiddels. :(

Reputatie 7
Badge +21

Ik had m'n telefoonhoesje al in de brievenbus verwacht. Hoe zit dat?

We hebben eerder aangegeven dat je je hoesje nog vóór de eerste Oranje wedstrijd van het EK op 13 juni zou ontvangen. Dat lukt helaas niet. Sorry voor de vertraging! Het nieuwe bezorgmoment is uiterlijk op woensdag 16 juni.

bron: https://www.kpn.com/kadootjevankpn/eigen-oranje-hoesje.htm

Reputatie 5
Badge +3

Hier ook nogniet binnen helaas! EK is al wel begonnen inmiddels. :(

Hier ook nog niet. 8 juni heeft familielid wel al hoesje ontvangen voor de iPhone 8. Ik wacht nog steeds…...

Reputatie 5
Badge +3

Ik had m'n telefoonhoesje al in de brievenbus verwacht. Hoe zit dat?

We hebben eerder aangegeven dat je je hoesje nog vóór de eerste Oranje wedstrijd van het EK op 13 juni zou ontvangen. Dat lukt helaas niet. Sorry voor de vertraging! Het nieuwe bezorgmoment is uiterlijk op woensdag 16 juni.

bron: https://www.kpn.com/kadootjevankpn/eigen-oranje-hoesje.htm

En nog steeds niet binnen.....

Reputatie 7
Badge +16

De levering van de telefoonhoesjes heeft helaas een vertraging opgelopen: zodra ze binnen zijn, worden ze verzonden. Iets concreter kan ik er helaas niet over roepen! :fingers_crossed_tone4:

Verkeerde hoesje ontvangen, je kunt hem

volgens de site maar 1 keer bestellen. Zo graag het goede hoesje alsnog willen bestellen

Reputatie 7
Badge +16

Oh, balen @Dalen28! Voor welk type toestel heb je een hoesje besteld en welke heb je ontvangen? Ik wil graag voor je checken of er alsnog een hoesje besteld kan worden: geen garanties! Vul jij jouw Forum profiel in met de volgende gegevens: klantnummer mobiel, postcode en huisnummer?

**********
**********

Heb IPhone 11 pro ontvangen

Ik heb IPhone  11 voor deze graag een hoesje

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Klantnummer mobiel **************
 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Naam op het hoesje Gertjan

Reputatie 7
Badge +16

Hartelijk dank voor jouw gegevens, @Dalen28. Ik heb ze wel verplaatst naar je Forum profiel: daar zijn je gegevens namelijk niet zichtbaar voor iedereen, in een topic wel.

Ik heb nagevraagd of een extra bestelling in dit geval mogelijk is, zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik het je hier weten :fingers_crossed_tone4:.

Reputatie 7
Badge +16

Naam op het hoesje Gertjan

@Dalen28 het is gelukt, we hopen het hoesje voor jouw iPhone 11 voor de 8e finale bij jou te krijgen! :flag_lu::soccer::lion_face:

Super? 
Vriendelijk bedankt voor de moeite!

Reputatie 5
Badge +3

Hoesje tot op heden niet ontvangen (voor iPhone 8)

Wel op tijd besteld en bevestigingsmail gehad. 

En nu?

 

Reputatie 7
Badge +16

Nah, wat jammer @Muziekliefhebber1975! En ondanks de uitschakeling van het Nederlands Elftal wil je er wel nog één? Vul je in je profiel aan om welk mobiel nummer het gaat en welke naam op het hoesje mag komen te staan? Geen garanties!