Beantwoord

Kan niet inloggen op Spotify

• 3 januari 2016
  • 3 reacties
  • 377 keer bekeken

Ik kan niet inloggen op mijn gratis spotifyaccount. Ik ben mijn wachtwoord en gebruikersnaam kwijt en als ik probeer in te loggen wil hij wel mijn wachtwoord opsturen maar naar mijn oude e-mailadres en daar kan ik niet meer inkomen wie kan mij helpen heb nu vanalles geprobeerd maar ik kom er niet in...

Admin: titel van je bericht aangevuld

icon

Beste antwoord door Marcia_ 5 januari 2016, 13:14

Beste ,

Welkom! Je hebt me even aan het twijfelen gemaakt. Wat is nu precies van toepassing?

- Gratis Spotify, Spotify Free, via Spotify zelf óf

- Gratis Spotify Premium via je Alles-in-1 diensten of mobiele telefonie van KPN?

In het eerste geval kan ik je inderdaad niet helpen, in het tweede geval wel. Dan kan ik je een nieuwe activatiecode sturen en kan jij een nieuwe Spotify account aanmaken via Spotify. Met de nieuwe activatiecode van mij koppel je deze dan weer. 

Wil je in dat geval reageren op mijn privébericht? Dan ga ik voor je aan de slag. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Ik zie even niet wat dit met KPN te maken heeft. Maar as je account aan een emailadres zit waar je geen toegang meer tot hebt, heb je hoogstwaarschijnlijk pech.

Echter, volgens de Spotify site, kan je nog proberen contact met hun op te nemen om je emailadres te wijzigen en vervolgens je wachtwoord op te vragen. Zie: https://support.spotify.com/nl/problems/#!/article/Problems-logging-in-to-Spotify

Contact met Spotify gaat via:
https://support.spotify.com/nl/contact-spotify-anonymous/

Robin
Het is het gratis spotify van kpn vandaar dat het hier staat. Maar ik heb hem geactiveerd toen ik de mail van kpn kreeg. Maar nu kan ik dus niks meer. Ga het weer via spotify proberen. Bedankt
Reputatie 7
Badge +29
Beste ,

Welkom! Je hebt me even aan het twijfelen gemaakt. Wat is nu precies van toepassing?

- Gratis Spotify, Spotify Free, via Spotify zelf óf

- Gratis Spotify Premium via je Alles-in-1 diensten of mobiele telefonie van KPN?

In het eerste geval kan ik je inderdaad niet helpen, in het tweede geval wel. Dan kan ik je een nieuwe activatiecode sturen en kan jij een nieuwe Spotify account aanmaken via Spotify. Met de nieuwe activatiecode van mij koppel je deze dan weer. 

Wil je in dat geval reageren op mijn privébericht? Dan ga ik voor je aan de slag. 

Reageer