Beantwoord

Kan Spotify Premium niet activeren

  • 29 May 2020
  • 10 reacties
  • 592 keer bekeken

Ik zou gratis Spotify hebben bij mijn abonnement. Maar hoe zet ik dit aan. Krijg alleen maar Spotify met reklame

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Susan_ 6 June 2020, 12:12

Bekijk origineel

10 reacties

Ik zou gratis Spotify hebben bij mijn abonnement. Maar hoe zet ik dit aan. Krijg alleen maar Spotify met reklame

Ben benieuwd naar de oplos

Ik heb bij mijn abonnement al spotify premium. Maar krijg het niet aangezet 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Johan1957, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wanneer Spotify bij je pakket inbegrepen zit of je hiervoor extra moet betalen, dan zou je een activatiecode moeten hebben ontvangen. Het kan zijn dat dit bij jou al een tijdje geleden is, maar als er nog geen Spotify account gekoppeld is aan jouw abonnementsgegevens zou een nieuwe activatiecode opsturen het probleem oplossen! 

Om het een en ander uit te zoeken heb ik wel wat informatie nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer KPN en 06-nummer? Dit kan je kwijt in de vakjes of bij persoonlijke opmerkingen. Overal waar privé achter staat is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators.

@Angelo t heb jij ook een soortgelijke vraag? Omdat je reageert met 'ik ben benieuwd naar de oplos(sing)?'.

Reputatie 7
Badge +21

@Johan1957, ik heb geen reactie meer gehad. Is jouw probleem inmiddels verholpen?

Hi @Johan1957, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wanneer Spotify bij je pakket inbegrepen zit of je hiervoor extra moet betalen, dan zou je een activatiecode moeten hebben ontvangen. Het kan zijn dat dit bij jou al een tijdje geleden is, maar als er nog geen Spotify account gekoppeld is aan jouw abonnementsgegevens zou een nieuwe activatiecode opsturen het probleem oplossen! 

Om het een en ander uit te zoeken heb ik wel wat informatie nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer KPN en 06-nummer? Dit kan je kwijt in de vakjes of bij persoonlijke opmerkingen. Overal waar privé achter staat is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators.

@Angelo t heb jij ook een soortgelijke vraag? Omdat je reageert met 'ik ben benieuwd naar de oplos(sing)?'.

Sorry van mijn late reactie maar ja dat probleem heb ik ook met spotify op mijn telefoon

Reputatie 7

Hey @Angelo t, ok duidelijk. Zou je jouw forumprofiel willen aanvullen met je mobiele gegevens? Naam contractant + klantnummer, postcode + huisnummer en mobiel nummer. Dan kunnen we erna kijken :) We horen het graag als je de gegevens hebt aangevuld! 

Hey @Angelo t, ok duidelijk. Zou je jouw forumprofiel willen aanvullen met je mobiele gegevens? Naam contractant + klantnummer, postcode + huisnummer en mobiel nummer. Dan kunnen we erna kijken :) We horen het graag als je de gegevens hebt aangevuld! 

Hallo Nadia is wat ik nu ingevuld heb voldoende?

Reputatie 7
Badge +21

@Angelo t, top bedankt! Ik zag dat er inderdaad nog geen Spotify account gekoppeld was. Ik heb een nieuwe activatiecode toegestuurd naar je @kpnmail.nl adres. Deze komt vanmiddag nog binnen als het goed is! Met die code kan je jouw Spotify Free account omzetten naar Premium :wink:

Reputatie 7
Badge +21

@Angelo t kan je inmiddels weer genieten van Spotify Premium via je gekoppelde account? :smile:

@Angelo t kan je inmiddels weer genieten van Spotify Premium via je gekoppelde account? :smile:

Ja het is helemaal goed gekomen bedankt voor je inzet top!:grinning:

Reageer