Beantwoord

Klacht indienen over niet nakomen afspraken en telkens iets anders fout gaan

  • 31 December 2019
  • 10 reacties
  • 391 keer bekeken

Vanaf 1 november zijn wij bezig om ons abonnement te wijzigen. 

Achteraf gezien, heb ik hier ontzettend spijt van. We wilden er op vooruit gaan. Maar puntje bij paaltje zouden we 1 euro duurder uit zijn. Maar dan wel met sneller internet,wat mijn man graag wilde. 
Maar alle opties die wij hadden zouden hierbij inzitten ( videoland, pluspakket, spotify, onderling bellen, 2 boxen, en GEEN vaste telefonie meer). 

Wij kwamen erachter dat spotify niet mee was gegaan. Vanaf 23 december ben ik bezig om dit in orde te maken. Er is van alles gezegd. Maar telkens bij de bevestigingsmail klopt het, maar als ik daarna de officiele overeenkomst inzie, staan de gekregen kortingen hier niet in. Of er mist iets, of er is iets bij (zoals nu weer de vaste telefonie). 

Elke keer wordt er gezegd, ja we nemen het stap voor stap door. En dan klopt er wat er gezegd wordt. 

Maar als ik de overeenkomst krijg, staat er toch weer iets anders in. 

Ik ben er zo klaar mee dat er elke keer iets beloofd wordt, maar puntje bij paaltje er telkens iets mis gaat. 

 

Jarenlang klant, zolang we niets aan het abonnement gewijzigd hadden, was er geen probleem. Nu elke keer iets mis. 

IK BEN ER KLAAR MEE. Waar gaat het telkens toch fout binnen jullie organisatie? 

 

icon

Beste antwoord door jmheuvingh 8 January 2020, 17:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Badge +12

Als je overgestapt bent van een 'normaal' abonnement naar Hussel kun je sowieso niet meer terug naar wat je had. Verder zou ik alles via de chat doen, dan ligt het vast wat er gezegd is. Het komt bij KPN helaas zeer vaak voor dat afspraken niet worden nagekomen. Vaak betekent dit dat je duurder uit bent en/of niet krijgt wat er telefonisch is beloofd.

Meestal reageert er binnen 24uur een moderator van KPN op dit forum. Die kunnen intern voor je nagaan waar het fout gaat. Helaas hebben ze daar tegenwoordig bijna een dagtaak aan terwijl ze beter het probleem bij de bron aan kunnen pakken: de helpdesk voorzien van mensen die het snappen en niet alleen voor de verkoop gaan of z s.m. een klant die 'zeurt' willen afwimpelen. De rest mogen ze van mij meteen het telefoonnummer van het UWV geven...

Hoi @jmheuvingh . Welkom op het forum.

Heel spijtig hoe dit allemaal verloopt. Excuses namens KPN. 

Wat is er nu afgesproken? Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan kijk ik met je mee. 

Hoi @Erwin_ 

Ja excuses heb ik vaker gehad, maar bedankt. 

Profiel is aangevuld. 

 

Nu is er afgesproken, dat ene Edith in haar agenda heeft gezet dat ze handmatig onze vaste telefonie er weer uitgaat halen. 

en de kortingen zo blijven als afgesproken 

6 maanden 20 euro korting op kpn hussel 500 

 6 maanden pluspakket gratis 

3 maanden videoland gratis 

 

Maar als het aan mij ligt krijg ik nog meer korting ,want ben nu al vanaf 1 november bezig om dingen geregeld te krijgen. We hebben echt grote twijfels om aan het einde van dit contract over te stappen namelijk. 

Dank voor de gegevens. De order staat momenteel nog op de rit. Die zit er goed uit. Mijn collega heeft netjes in de notities gezet dat ze, als de order helemaal is doorgelopen telefonie gaat verwijderen. Alles lijkt nu dus (eindelijk) goed te gaan. Ik hoop dat dit jou enigszins geruststelt.

Ik kan hier helaas niet nog meer korting op geven. 

Ja, het leek vaker goed te gaan. Dus ik weet nog niet wat ik er van vinden moet. Maar ik moet rustig afwachten ben ik bang. Dus gerustgesteld, nee nog niet echt. En irritatie zit er helaas toch ook nog steeds. 

Blijf het een hele vervelende en vreemde situatie vinden dat als er eerst een melding wordt gemaakt in jullie systeem: “niet meer vragen naar vaste telefonie, deze moet eraf blijven”

En opeens staat het er toch weer in. 
Dit gaf echt nog meer irritatie dan dat ik al had.  

 

Dus nee, zeker nog niet gerustgesteld. 

@Erwin_ , hoelang duurt het normaal gesproken voor er een order door gaat? 
Tot op heden nog geen bevestiging gekregen dat de telefonie er weer af is. 

De vorige keren ging het sneller dat ik bevestiging van dingen kreeg. 

Zijn nu al weer 4 dagen verder (waarvan 1 dag nieuwjaarsdag) maar toch, ben benieuwd wanneer dit gaat gebeuren. 

Als het na het  weekend nog niet is gebeurd, hang ik weer aan de telefoon ben ik bang. 

Bang voor het idee dat het toch niet opgelost is dan. en het uiteindelijk toch op de rekening zal verschijnen. 

De wensdatum staat op 8-1, @jmheuvingh .  Ik verwacht dat de collega op 9-1 een aantekening in zijn/haar agenda heeft gemaakt om op dat moment het nummer te verwijderen. 

Ons leversysteem werkt in de regel niet ‘instant’ een nieuwe bestelling kan om vele redenen een wensdatum hebben die verder in de toekomst ligt. Door het geblunder dat er aan vooraf ging kan ik me voorstellen dat je sceptisch bent maar het zal dus geen zin hebben om nu te gaan bellen. Ik ga er van uit dat jij 9-1 netjes de bevestiging krijgt dat het nummer er af is gehaald. 

 

 

Sceptisch ben ik zeker. Helemaal omdat er dus iets is aangezet, wat wij helemaal niet meer wilden.

En dan ook nog in de toekomst en niet direct. Heb er zo mijn gedachten bij.... 

Maar ik zucht, tel tot 1000 ondertussen en kijk nergens meer van op helaas.

@Erwin_ 

 

Vandaag bevestiging gekregen en daar stonden weer verkeerde dingen.

Wederom gebeld. Nu een collega gesproken en samen toch een officiële klacht ingediend.

 

Dit meer ter info

Helder en duidelijk. Ik hoop dat hier iets gunstigs uitrolt.