Beantwoord

Kosten Spotify

  • 7 January 2019
  • 8 reacties
  • 2379 keer bekeken

Is sportify gratis
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 7 January 2019, 16:32

Bekijk origineel

8 reacties

Badge +12

Bij de huidige pakketten niet meer. Heb je nog de oude ‘alles-in-1’ dan waarschijnlijk wel. Ben je later klant geworden (of je pakket omgezet) dan heb je Internet ‘Internet en TV’ en is het niet gratis. Je betaald dan €9,99 voor Spotify Premium.

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @wegpPlanet.nl. Welkom op het forum! Je kan Spotify Premium voor een bedrag van €8,99 p/mnd toevoegen aan een mobiele abonnement of Internet en TV pakket van KPN. Je kan dan 1 account aanmaken. Mocht je meerdere (6) accounts willen aanmaken op één adres, dan kan je kiezen voor Spotify Family. Spotify Family kost €13,99 p/mnd. Alle accounts hebben dan dezelfde opties als Premium. Mocht je nog vragen hebben hierover, dan hoor ik dan graag van je!
Ik heb nog een oude alles-in-1 pakket
Reputatie 7
Badge +21
Als je nog een oude Alles-in-1 pakket afneemt kan het zijn dat Spotify Premium gratis in het abonnement wil. Als je je gegevens achterlaat op het KPN Forum profiel zoek ik het gelijk voor je uit! Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Zie mijn gegevens




*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +21
Bij het abonnement dat jij op dit moment afneemt zit gratis Spotify Premium. Ik heb het gelijk voor je nagekeken en zag dat je op 18-05-2017 Spotify Premium account hebt aangemaakt. Ik zal in een
privébericht aangeven wat het gebruikersnaam is. Je kan het wachtwoord wijzigen op deze pagina. Laat je mij weten of het gelukt is?
Sportify werkt weer op mijn iPhone
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed om te lezen dat het inmiddels is gelukt om in te loggen. Ik wens je veel luisterplezier!🎧

Reageer