Beantwoord

KPN Spotify Familie leden uitnodigen mislukt

  • 18 April 2020
  • 3 reacties
  • 90 keer bekeken

ik probeer mijn dochter uit te nodigen maar dit lukt niet want hij zegt op haar toestel dat ik mezelf niet kan uitnodigen terwijl ik inlog onder haar eigen naam en email. op haar gratis account.

hoe los ik dit op?

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag

icon

Beste antwoord door Nadia 20 April 2020, 10:27

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hey @jeroen balk, welkom op het KPN forum. Leuk dat je ons hier hebt gevonden om je te helpen met Spotify Family koppelen. Hier zijn meerdere gebruikers tegeneen gelopen. We hebben daar een oplossing voor gevonden.

Probeer het eens vanaf je mobiele telefoon. Wanneer je een tweede (derde enz) account koppelt, zet dan even de : WiFi uit. Ga verder op het 4G-netwerk de aanmeldprocedure opnieuw doorlopen;

  1. Ga naar je hoofd Family accountpagina. 
  2. Selecteer Premium Family in het menu aan de linkerkant.
  3. Klik op TOEVOEGEN AAN FAMILY-ABONNEMENT.
  4. Klik op Uitnodigen voor Premium.
  5. Selecteer LINK KOPIËREN en deel deze link met de persoon die je wilt uitnodigen, of kies een optie om de link te delen met behulp van de gewenste berichtenservice.

    ​​Opmerking: als degene die de uitnodiging accepteert dit doet op hetzelfde apparaat als waarop je de uitnodiging hebt verzonden, zorg er dan voor dat je eerst bent uitgelogd van je accountpagina.

 Wil je dat eens proberen?

Reputatie 7

Ha @jeroen balk, is het nog gelukt met de hack die je hierboven hebt gelezen? Ben erg benieuwd :) Laat het ons hier weten! 

Reputatie 7

He Jeroen, geen bericht = goed bericht? Ik neem aan dat het is gelukt om alle gebruikers onder je Spotify Family account te koppelen. Daarmee sluit ik je topic.

Toch nog vragen? Laat het dan gerust weten! :)

Reageer