Beantwoord

kpn veilig

• 7 juli 2016
  • 4 reacties
  • 202 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +3
Goedenavond. Ik heb sinds geprobeerd om kpn veilig op mijn mobiel te plaatsen maar hij zegt ieder keer niet het juiste pas woord en gebruikens naam. Ik heb mijn id gekoppeld aan mijn telefoon nummer dat moest. Heb ik gedaan maar zegt niet goed. Wij hebben als in een primum plus twee mobiele telefoons van kpn en hebben bericht gehad voor vijf apparaatje aan te sluiten ook mobiel .graag advies.met vriendelijke groet cor
icon

Beste antwoord door CornelisChristiaanVanEck30 9 juli 2016, 15:28

Goedemiddag joran.heel hartelijk bedanken nog. Het is gelukt hij doet het nu met de hulp die ik van jullie heb gekregen.Ben ik ook veilig op mijn mobiel. Mijn vrouw heeft hem ook op de computer. En straks op de lettop.dan zijn wij beveiligd Door kpn.ik hoopt dat wij daar veel plezier aan hebben .nogmaals hartelijk dank daarvoor een trouwe kpn klant
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +29
Hey Cor, ik begrijp dat het wel gelukt is om de KPN Veilig app op je telefoon te krijgen. Je loopt dan alleen vast bij het inloggen met je KPN ID.

Je KPN ID is een overkoepelend account dat je hebt aangemaakt met een zelfgekozen e-mailadres en wachtwoord. Vervolgens worden je abonnementen gekoppeld aan dat ID. Maar je blijft altijd inloggen met dat e-mailadres. Die vul je dan ook in, in de app. Als je het wachtwoord niet meer weet kun je op deze pagina het mailadres invullen. Je krijgt dan een mail met de vervolgstappen om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Reputatie 3
Badge +3
Goedenavond Erik ik heb het gedaan zo als je het hebt gezegd e-mailadres en nieuw wachtwoord maar nee hoor hij zegt fout ik weet het echt niet meer ik geef het op ben de hele middag mee bezig geweest vindt het wel jammer maar is niet anders. Maar heel hartelijk bedanken voor de uitleg
Reputatie 7
Badge +28
Dag Cor, hou nog even hoop! We gaan er uit komen :)

Ik heb een paar dingen voor je gecontroleerd. Ik zie inderdaad dat een KPN ID account is aangemaakt. Maar, alleen jouw mobiele abonnement is hier aan gekoppeld. KPN Veilig hoort bij het vaste internet-abonnement.

De gebruikersnaam van KPN ID is het e-mailadres waarop je ook de mobiele facturen ontvangt.

De oplossing is als volgt:
  • Log in op KPN ID
  • Op de welkomspagina staat onderin een blokje "Een product koppelen"
  • Druk hier op "TV, Internet & Bellen"
  • Vul de laatste 3 cijfers in van het rekeningnummer en druk op "Product koppelen"

Als er geen foutmelding komt is zowel het mobiele abonnement als het vaste abonnement gekoppeld aan KPN ID. Dezelfde gegevens als je gebruikt om in te loggen op KPN ID kun je nu gebruiken in KPN Veilig.

Als er nog steeds een foutmelding komt, reset het KPN ID wachtwoord dan hier: KPN ID: wachtwoord vergeten

Ik begrijp dat het installeren op de telefoon al is gelukt. Voor de volledigheid hier nog de hulp bij installatie:
Reputatie 3
Badge +3
Goedemiddag joran.heel hartelijk bedanken nog. Het is gelukt hij doet het nu met de hulp die ik van jullie heb gekregen.Ben ik ook veilig op mijn mobiel. Mijn vrouw heeft hem ook op de computer. En straks op de lettop.dan zijn wij beveiligd Door kpn.ik hoopt dat wij daar veel plezier aan hebben .nogmaals hartelijk dank daarvoor een trouwe kpn klant

Reageer