Vraag

Kpn veilig installeert niet op Mac

• 4 juli 2016
  • 8 reacties
  • 577 keer bekeken

Ik kan overal kan veilig installeren behalve op mijn Mac.
Ik kom niet verder dan bedankt voor het downloaden maar er is niks gedownload.
normaal zou je eerst een naam moeten geven en dan downloaded maar zover kom ik niet. Help

Admin: topic verplaatst naar juiste board

8 reacties

Reputatie 1
Mij lukt het ook niet, ik krijg de melding

?
Reputatie 3
Badge +4
Wordt er wel iets gedownload of krijg je een melding??

Het kan zijn dat de beveiliging van jullie Mac dit tegenhoudt, kijk even in de instellingen onder beveiliging of het installeren van willekeurige bron.

http://www.appletips.nl/os-x-gatekeeper-niet-gecertificeerde-applicaties-installeren/
Reputatie 1
Wordt er wel iets gedownload of krijg je een melding??

Het kan zijn dat de beveiliging van jullie Mac dit tegenhoudt, kijk even in de instellingen onder beveiliging of het installeren van willekeurige bron.

http://www.appletips.nl/os-x-gatekeeper-niet-gecertificeerde-applicaties-installeren/

Krijg gelijk de melding er wordt niets gedownload. Toelaten van elke willekeurige bron heeft niet geholpen.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi AndréKnarren, welkom op het forum! Krijg jij dezelfde foutmelding als Balupi63? Je kunt KPN Veilig installeren op 2 apparaten. Is het misschien zo dat bij jullie allebei de Mac het derde apparaat is waarop jullie KPN Veilig willen installeren? Dan kan ik me namelijk voorstellen dat deze foutmelding verschijnt.
Nee ik kan 5 apparaten toevoegen en geen 2 dus daar ligt het niet aan.
Ik krijg niet dezelfde melding ik log in wil de mac toevoegen en hij zegt bezig met downloaded maar hij doet niets en kom niet meer verder.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi André, bedankt voor je toelichting! Op ons website wordt stap voor stap uitgelegd hoe je KPN Veilig installeert op een Mac. Kun je aangeven bij welke stap het fout gaat?
Reputatie 1
Het is mij inmiddels gelukt, Invoeren van het adres via de adresbalk van safari werkte niet. Via de link op de KPN Veilig site werkte het wel :? Maakt niet uit..... het werkt.:D

Reageer