Vraag

Levenslang gratis Spotify is stopgezet

  • 4 September 2021
  • 2 reacties
  • 139 keer bekeken

Nu de aanbieding (1 jaar hussel) is afgelopen en ik had doorgegeven dat ik betaal voor spotify premium, wat onjuist is, is spotify stopgezet. Ik dacht dat dat oke was, maar helaas. Ik ben al heel lang klant bij kpn, had in het verleden een HI abonnement toen spotify op de markt kwam en je destijds levenslang (zo lang je klant bij KPN blijft dan) een gratis premium account kon aanvragen. Heel blij was ik ook dat ik dat had gedaan destijds. Echter nu zoveel jaren later de gratis versie van premium (ten tijde van de hussel aanbieding) is uitgezet, werkt ook de orginele premium versie niet meer. Heel raar. De helpdesk medewerker die ik afgelopen week heb gesproken vertelde dat ik spotify moest raadplegen? Jammer dat KPN dit niet even voor mij doet, voelt niet als service. Neemt niet weg dat spotify mij weer terugstuurt naar KPN. Kortom; via deze weg wil ik vragen of mijn levenslange versie van spotify weer aangezet kan worden zodat ik weer naar mijn afspeellijsten kan luisteren. Alvast bedankt.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ik geloof er eigenlijk helemaal niets van dat zoiets als "levenslang gratis Spotify" überhaupt bestaat. Zulk soort acties zijn gekoppeld aan het abonnement. Als je het abonnement aanpast is het over. U heeft nu nog een jaar gratis gekregen bij Hussel begrijp ik? Dan vermoed ik dat het nu echt klaar is en u er toch voor zult moeten betalen. 

Edit: ik vind hier nog iets uit 2012:

https://www.bellen.com/nieuws/hi-messaging-xl-nu-inclusief-spotify-premium

Maar daar word niet over "levenslang" gesproken. Er staat "zolang het abonnement loopt".

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @JeromeM en welkom op ons forum!

Zowel wij als Hi hebben nooit zoiets gehad als "levenslang” spotify premium gratis. Het is (was) zoals @Nick83 al aangaf, gekoppeld aan het abonnement wat je had/hebt. Zodra het abonnement wordt/werd aangepast naar een andere abonnementsvorm komen alle voorwaarden van dat oude abonnement logischerwijs te vervallen. Dus ook het gratis spotify premium als dat erbij zat. Spotify geven wij overigens al enkele jaren niet meer gratis weg bij KPN abonnementen. Ik snap dat dit niet het antwoord is wat je had verwacht, maar ik kan het helaas niet anders maken dan het is.