Beantwoord

Login gegevens Spotify achterhalen

Hoe kan men de logingegevens terug vinden voor spotify premium . Mac gecrasht en e-mailadres en paswoorden vergeten
icon

Beste antwoord door Susan_ 23 september 2018, 16:39

Goedemiddag Carovdbr, welkom op het Forum!

Wat ellendig dat je Mac gecrasht is, dat is nooit fijn natuurlijk! Wat ik voor je kan achterhalen, mits je Spotify Premium via KPN afneemt, is welke gebruikersnaam gekoppeld is. Wanneer je dat weet kan je via deze website jouw wachtwoord (dat hoort bij je gebruikersnaam) resetten.

Om uiteindelijk achter je gebruikersnaam te komen heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met je naam, postcode + huisnummer en klantnummer? En geef even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan weet ik dat ik je verder kan helpen!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hallo @Carovdbr
Kun je nog via hulpprogramma's in de Sleutelhanger komen?
En je gebruikt geen Timemachine?
Als je die gebruikt kun je altijd alles terughalen.
Ik vraag me overigens af hoe je het voorelkaar krijgt om een Mac te crashen?
Of gebruik je soms ook windows op je Mac?
Reputatie 7
Badge +16
Goedemiddag Carovdbr, welkom op het Forum!

Wat ellendig dat je Mac gecrasht is, dat is nooit fijn natuurlijk! Wat ik voor je kan achterhalen, mits je Spotify Premium via KPN afneemt, is welke gebruikersnaam gekoppeld is. Wanneer je dat weet kan je via deze website jouw wachtwoord (dat hoort bij je gebruikersnaam) resetten.

Om uiteindelijk achter je gebruikersnaam te komen heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met je naam, postcode + huisnummer en klantnummer? En geef even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan weet ik dat ik je verder kan helpen!
Reputatie 7
Badge +16
@Carovdbr, helaas hebben we geen reactie meer gezien. Ben je er inmiddels achter wat de inloggegevens zijn van jouw Spotify account? Ik hoor graag of ik hier nog bij kan helpen door de gebruikersnaam te achterhalen!

Reageer