Loskoppelen spotify premium van facebook account

• 23 november 2015
  • 3 reacties
  • 141 keer bekeken

ik zit met hetzelfde probleem , heb facebook account verwijderd

en nu kan ik niet inloggen op spotify premium

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

3 reacties

Reputatie 7
Badge +29
Goedemiddag ,

Welkom! Heel erg vervelend dat je nu niet meer in kunt loggen! Op het moment dat je je Facebook account deactiveert, kan je inderdaad niet meer op Spotify Premium inloggen. Wat je het beste kunt doen is een nieuw Spotify account aanmaken en deze dan d.m.v. een nieuwe activatiecode koppelen aan je KPN diensten. 

Als je een nieuw account hebt aangemaakt, reageer je dan op mijn privébericht? Ik zorg er dan voor dat je een nieuwe activatiecode krijgt. 

Reputatie 7
Badge +29
Is het je al gelukt om een nieuw account voor Spotify aan te maken? Als ik iets voor je kan betekenen m.b.t. het koppelen van het nieuwe account, laat je het me dan weten?

Marcia_ schreef op 30 nov '15 om 09:27u
Is het je al gelukt om een nieuw account voor Spotify aan te maken? Als ik iets voor je kan betekenen m.b.t. het koppelen van het nieuwe account, laat je het me dan weten?

Ja het is gelukt, maar op een anderewijze dan door jullie voorgesteld. Het sms-en naar 1266 lukte niet en toen heb ik contact gezocht via "mijnKpn" en daar vond ik een telefoonnummer om mijn probleem voor te leggen. De persoon vroeg wat gegevens en verbond me door met iemand die mijn probleem kon helpen oplossen. Na 17 minuten  ............!!!!!!! aan de lijn wachten kwam er iemand. Weer mijn probleem voorgelegd, dat ik geen gebruikersnaam meer wist en mijn inlogcode kwijt was enz. enz. Deze zei me dat mijn gebruikersnaam wel te vinden was (en dat lukte) Mijn inlogcode kon hij resetten, en me een link sturen waar mee ik een nieuw wachtwoord kon creëren. Als ik dan inlogge zou op "Spotify.com en deze gegevens invoerde zou alles weer moeten werken. Dat was inderdaad zo. Hij vond jullie oplossing veel te omslachtig. Neem daarvan kennis.Overigens bedankt voor jullie bemoeienis en trek er indien nodig lering uit.Evert v.d. Weijden

Reageer