Beantwoord

MB's delen concertkaarten gewonnen

  • 16 December 2019
  • 10 reacties
  • 94 keer bekeken

Hallo,

Ik heb de mail met de code wel ontvangen (en inmiddels de JBL GO in huis). Alleen heb ik verder niets gehoord over de concertkaarten. In de mail staat dat ik deze gewonnen heb maar staat er verder geen toelichting.

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag

icon

Beste antwoord door Nadia 26 December 2019, 09:26

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7

Hey @Jeanine.E, welkom op het KPN forum. Leuk dat je ons hier hebt gevonden. Dat is vreemd, geen kaarten ontvangen? Die worden met de brief meegezonden. Zou je jouw forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? postcode + huisnummer, naam contractant en mobiel nummer. Dan kan ik er voor je achteraan :) Geef je het hier nog even aan als je de gegevens hebt aangevuld? :)

Ik heb geen brief en geen kaarten ontvangen. Enkel een mail dat ik 2 toegangskaarten heb gewonnen en de JBL GO (met uitleg + code). Mijn forumprofiel is ingevuld

Reputatie 7

Hey @Jeanine.E, bedankt voor het aanvullen van je forumprofiel. Hiermee kan ik aan de slag. Ik heb je een privébericht gestuurd. Ik hoor graag van je :) 

Reputatie 7

Hey @Jeanine.E. Bedankt, ik heb je mail ontvangen. Ik heb begrepen van mijn collega dat je nog voor de kerst de kaarten voor Het Concertgebouw kunt verwachten :) 

Geniet van de muziek! Laat je weten als het is gelukt? Oh, en je ervaring delen mag natuurlijk ook. Ben benieuwd. 

Dat gaat snel! Ik zal een berichtje sturen wanneer ik de kaarten heb ontvangen :)

Reputatie 7

Ik hoor het dan graag, @Jeanine.E :)

Ik heb de prijs inmiddels ontvangen. Het zijn andere kaartjes geworden maar dat is ook niet erg ;) Bedankt voor de hulp!

Reputatie 7

Yes, wat fijn dat de kaarten binnen zijn, @Jeanine.E :) Een mooi kerstcadeau. Welke kaarten zijn het geworden? Ik hoop dat je er evengoed van geniet. Fijne feestdagen :) 

Late reactie maar het zijn kaarten voor het Rijksmuseum geworden. Dus daar binnenkort maar eens naar toe :)

Reputatie 7

Mooizo, @Jeanine.E Rijksmuseum is natuurlijk ook een hele leuke beleving. Veel plezier! 

Reageer