meerdere accounts met 1 Activeringscode Spotify

• 10 augustus 2013
  • 4 reacties
  • 87731 keer bekeken

LS,

wij zijn KPN Glasvezel totaal, dus hebben we spotify premium gratis gekregen.
Nu zijn wij thuis met 3 personen, 3 mobiele telefoons(allemaal KPN abonnementen), 3 computers en en tablet(ook KPN abonnement).
Ik heb al gemerkt dat je maar met 1 apparaat naar spotify kan luisteren.

Mijn vraag is, hoe kan ik bij meerdere accounts gebruik maken van de activeringscode die ik van KPN heb gekregen?

Graag hoor ik een oplossing.

Met vriendelijke groet,

Deniz King

4 reacties

Reputatie 1
wil2 schreef op 16 dec '15 om 19:00uIs het mogelijk om op de ipad een andere afspeellijst te beluisteren dan op de iphone. (tegelijkertijd)

Ik heb een premium abonnement. Ook wanneer de afspeellijst offline is gemaakt lukt het niet!

Ja, dat is mogelijk! Je download die afspeellijst gewoon voor Spotify offline, en luisteren maar! De iPhone kan gewoon gebruik maken van Spotify offline.

Is het mogelijk om op de ipad een andere afspeellijst te beluisteren dan op de iphone. (tegelijkertijd)

Ik heb een premium abonnement. Ook wanneer de afspeellijst offline is gemaakt lukt het niet!

Reputatie 6
Badge +9
Ik nuanceer dit toch even, je kunt met een x aantal toestellen gewoon gebruik maken van spotify, echter het addertje is dat er maar 1 apparaat kan streamen met de licensie.

Ik heb op zowel de telefoon van mijzelf, als die van mijn vrouw en een iPadje spotify staan, op beide telefoons draai ik offline, dat wil zeggen een aanatl playlistst gedownload en spotify in offline modus. De ipad streamt altijd.

Dus je kan wel degelijk met meer mensen tegelijk gebruiken.

Reputatie 6
Badge +2
Hoi,

Je kan helaas maar op 1 apparaat tegelijk naar muziek luisteren. Spotify staat dit simpelweg niet toe. Als je via Spotify zelf een premium account aanschaft gelden dezelfde voorwaarden.

Reageer