Vraag

Meerdere gratis Spotify Premium accounts onder abonnement

• 19 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 5352 keer bekeken

Ik heb een duur glasvezel abonnement. Ik heb 2 kinderen, echter maar 1 mogelijkheid voor het gratis spotify premium abonnement. Zijn er mogelijkheden voor een 2e gratis account van Spotify?

Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden + topic naar juiste categorie verplaatst

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Je hebt Spotify Premium nu in een Alles in 1 abonnement? 'Gratis' is het dan niet echt, want het is inbegrepen in de totaalprijs. Wat je zou willen is waarschijnlijk een Spotify Family abonnement (kost € 15) waarmee maximaal 6 personen op Spotify kunnen, maar dat wordt door KPN niet aangeboden.
In de nieuwe abonnementen van KPN is Spotify Premium nooit meer vast inbegrepen, maar een extra optie die je voor € 7,50 kunt toevoegen.

De mogelijkheden die je hebt:
- je huidige Alles in 1 abonnement behouden en een mobiel abonnement bij KPN nemen waaraan je Spotify Premium toevoegt (als je nog geen mobiel abonnement hebt bij KPN, wordt je hierdoor KPN Compleet, met allerlei voordelen)
- een nieuw Internet & TV abonnement nemen zonder Spotify Premium en dan buiten KPN om Spotify Family nemen

Houd er bij een nieuw abonnement rekening mee dat allerlei extra opties die nu nog inbegrepen zijn straks extra zijn en dat vast bellen € 1 kost.
Reputatie 7
Badge +30
Je kan beter kijken hoeveel goedkoper je uit bent met een nieuw pakket en dan bijvoorbeeld Spotify Family er bij nemen.
Reputatie 4
Goedemorgen Smitskes, welkom op het KPN Forum! Vanuit KPN sluit ik mij aan bij de reactie van Joss1965. Mocht je interesse hebben in zijn geboden opties of hier meer vragen over hebben, reageer dan op mijn privébericht.

Reageer