Beantwoord

Mijn Spotify-account wordt door iemand anders gebruikt...

• 30 november 2017
  • 2 reacties
  • 6701 keer bekeken

Goedemorgen!

Gisteren luisterde ik naar kerstmuziek en in één keer dreunde er reggaeton uit mijn speakers. Ik bleef gestoord worden in mijn eigen luistersessie en bleef de melding krijgen dat de muziek via een ander apparaat werd afgespeeld. Ik kreeg het ook niet omgewisseld, ik had ook ineens een hoop nieuwe afspeellijsten en albums.

Ik heb me toen op alle locaties afgemeld bij Spotify. Toen dat niet bleek te helpen, heb ik me op alle locaties uitgelogd op Facebook en mijn wachtwoord daar veranderd (Spotify-account via Facebook).

Toch lijkt nog steeds niet alles opgelost te zijn. Ik blijf vreemde muziek in mijn wachtrijen vinden (en kan die er niet uithalen?) . Om te voorkomen dat dit opnieuw gebeurt, wil ik eigenlijk graag een nieuw account maken dat niet gekoppeld is aan mijn Facebookpagina. Daarna zou ik graag mijn afspeellijsten en abonnementen over willen zetten naar het nieuwe accunt. Ik heb op dit forum zitten lezen en ik begreep dat ik daarvoor een code kan aanvragen via jullie - mijn account is gemaakt via Facebook, dus niet zomaar los te koppelen van elkaar..

Ik heb ook een Spotify Premium for Family-account, op mijn naam (ik weet niet of dat mij beheerder maakt?). Kunnen jullie me helpen om alles over te zetten naar een nieuw account, of is dat ingewikkeld?

Ik hoor het graag!
icon

Beste antwoord door Erwin_ 12 december 2017, 16:56

Leuk je even gesproken te hebben. Na wat gepuzzel kwamen we er achter dat je via jullie vast abonnement een spotify account hebt. Hiervan heb ik je een nieuwe code toegestuurd.
Het issue met de 'spook overnames' zit ergens in jullie family account. Ik hoop dat spotify je hierbij kan helpen: https://support.spotify.com/nl/

Ik ben zeer benieuwd naar de uitkomst 🙂 Houd me op de hoogte!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi HHRMNS, welkom! Wat een rare situatie. Het lijkt inderdaad dat er dan iemand anders aan het luisteren is. Ik kan je een nieuwe code sturen zodat je een ander account kan aanmaken. Reageer daarvoor op m'n privébericht. Afspeellijsten overzetten naar een ander account kan echter alleen door Spotify zelf gedaan worden. 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Leuk je even gesproken te hebben. Na wat gepuzzel kwamen we er achter dat je via jullie vast abonnement een spotify account hebt. Hiervan heb ik je een nieuwe code toegestuurd.
Het issue met de 'spook overnames' zit ergens in jullie family account. Ik hoop dat spotify je hierbij kan helpen: https://support.spotify.com/nl/

Ik ben zeer benieuwd naar de uitkomst 🙂 Houd me op de hoogte!

Reageer