Beantwoord

Mijn spotify code werkt niet

• 26 november 2011
  • 3 reacties
  • 12790 keer bekeken

Ik heb een code gekregen via een brief van Jacob. Alleen bij het gebruiken ervan geeft Spotify aan dat deze code niet bekend is. Moet ik misschien ergens anders deze code gebruiken?

icon

Beste antwoord door Thewessen 27 november 2011, 14:32

@Dutch_tweety

De code die jij bedoelt is waarschijnlijk de code die nodig is om Spotify aan te vragen. Deze code bestaat als het ware uit 2 gedeelten, namelijk KPN- en vervolgens een groepje cijfers en letters. Om deze code in te geven, dien je naar de website te gaan die in de brief vermeld is. Op deze website dien je de code in te geven. Het gedeelte KPN- is echter reeds ingevuld op de website. Je dient dus alleen zelf het groepje van cijfers en letters in te geven. Als je dit gedaan hebt, wordt je doorgestuurd naar een pagina waar je vervolgens je abonnement op Spotify kunt aanvragen.

Groet,

Marcel

Bekijk origineel

3 reacties

@Dutch_tweety

De code die jij bedoelt is waarschijnlijk de code die nodig is om Spotify aan te vragen. Deze code bestaat als het ware uit 2 gedeelten, namelijk KPN- en vervolgens een groepje cijfers en letters. Om deze code in te geven, dien je naar de website te gaan die in de brief vermeld is. Op deze website dien je de code in te geven. Het gedeelte KPN- is echter reeds ingevuld op de website. Je dient dus alleen zelf het groepje van cijfers en letters in te geven. Als je dit gedaan hebt, wordt je doorgestuurd naar een pagina waar je vervolgens je abonnement op Spotify kunt aanvragen.

Groet,

Marcel

Hoe eenvoudig kan het soms zijn....

Marcel bedankt. Ik heb hier blijkbaar compleet overeengekeken.

Had precies hetzelfde probleem. Ik zag echter nagenoeg meteen dat het voorvoegsel "KPN-" reeds ingevuld was. Dit is echter naar mijn mening een voorbeeld van de, te vaak voorkomende, onduidelijke werkwijze van KPN. Hadden ze alleen het groepje cijfers en letters als code in de brief vermeld, dan had 99,9% van de klanten geen problemen met het aanvragen van het abonnement. Nu vraagt zich echter een groot deel van de mensen af waarom hun code niet werkt. Asterix en Obelix zouden zeggen: "Rare jongens die Romeinen".

Groet,
Marcel

Reageer