Mobiel: spotify premium overzetten naar ander free account

• 30 juni 2015
  • 2 reacties
  • 347 keer bekeken

Met behulp van de activatiecode die ik van de KPN heb ontvangen heb ik vele poingen ondernomen om mijn huidige Spotify-account om te zetten naar een tijdelijke free-account.

Na invoeren van telefoonnummer en mailadres en dat ik aangegeven heb dat ik een premium abonnement heb, moet ik inloggen in mijn spotify account.

En daar gaat het mis.  In mijn account moet ik de betaalgegevens wijzigen "ik wil mijn betaal gegevens wijzigen" en dan gaat mis..... Ik moet dan namelijk een andere betaalwijze invoeren, maar kan niet cancellen.... Wat nu?

2 reacties

Reputatie 3
Hi ,

Heb je al eens geprobeerd via KPN een nieuwe activatiecode aan te vragen? Vaak is het zo dat wanneer KPN je een nieuwe code toestuurt, de andere vervalt. Op die manier wordt het account wat je nu gebruikt met de code van KPN op de gratis variant geplaatst. 

Een kleine 'omzeiling' maar zou moeten werken, als je begrijpt wat ik bedoel. 

Ik hoop dat ik jouw bericht ook goed begrijp, is dat niet zo, laat even van je horen! :)

Fijne avond!

Hallo Mike,

Op advies van iemand van de KPN-winkel het abonnement naar free gezet. Wanneer het betaalde abonnement is afgelopen, dan de code gebruiken die ik de KNP heb gekregen. Dan moet het lukken.... :)

Groet,

Rob

Reageer