Beantwoord

Moet ineens voor Spotify betalen zonder bericht gehad te hebben

  • 16 April 2020
  • 4 reacties
  • 171 keer bekeken

Ook ik moet in één keer meer betalen. Heb geen email erover gehad volgens mij. Heb tegen mijn zin in dan maar Spotify laten verwijderen. Afspraak is afspraak. Een contract van jullie kpn heeft zo geen waarde. Bedankt. Nu weet ik dat ik beter over kan stappen.  Niet normaal voor zo’n bedrijf. Let op dit kost jullie klanten. Erg lief van jullie vooral in deze Coronatijd waarin juist iedereen elkaar tegemoet komt. BRAVO

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 19 April 2020, 12:37

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Metamorfose. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je nu moet betalen voor Spotify Premium. In de wat oudere abonnement zit Spotify Premium nog inbegrepen. Tegenwoordig moet je Spotify toevoegen aan een abonnement. Heb je misschien jouw abonnement verlengt of aangepast? Als je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaat in het KPN Forum profiel, dan kan ik voor jou nakijken waarom je nu moet betalen voor Spotify Premium. Laat je een berichtje achter in dit topic?

Nee hoor, laat maar. Ik zie dat jullie ook niet goed lezen. Ik zeg niet dat ik hem voor niets had, maar dat ik in een keer MEER moest betalen. Ik heb het gehad met jullie.

Reputatie 7
Badge +21

Dat heb ik inderdaad niet goed gelezen, mijn excuses daarvoor. Met ingang van 1 april is de prijs van Spotify (Premium en Family) bij KPN gelijk met de landelijke prijs die Spotify zelf ook hanteert. KPN heeft alle klanten per mail geïnformeerd over deze prijswijziging.  Daarnaast vind je op de pagina ‘Spotify verandert’ meer informatie hierover. Mocht je door deze wijziging liever geen gebruik meer willen maken van Spotify Premium bij KPN dan kan je Spotify account maandelijks opzeggen via MijnKPN.

Prijsverhogingen zijn overal. Dus ik snap je houding niet.

Over Spotify bij kpn: kpn.com/spotify.

Al mijn abonnementen bij alle bedrijven die ik al jaren heb zijn kosten nu ook meer dan ik ze nam.

Je kunt vrolijk overstappen maar daar dan niet boos worden als (deel)abonnementen i.d. loop der tijd duurder worden, hè.

Reageer