Music box met 2 spotify abonnementen

• 22 december 2015
  • 8 reacties
  • 205 keer bekeken

Ik heb een music box van KPN. In ons gezin zijn meerdere spotify abonnementen actief. Als 1 abonnement actief is geweest kan de ander het niet overnemen en Undock geeft dan aan dat er geen verbinding is met de music box. Doe ik iets verkeerd? Is er een slimme manier om dat makkelijk te laten gaan?

8 reacties

Reputatie 6
Badge +11
Hallo Stefan, welkom op het forum van KPN! :D

De KPN Music Box lijkt mij een heel leuk apparaat, beetje jammer dat ik hem zelf niet heb.

Omdat we er nog weinig ervaring ermee hebben, had ik gehoopt dat een andere gebruikers eventueel tips hebben. Dat kan natuurlijk altijd nog!

Begrijp ik het volgende goed? Kan de UNDOK geen verbinding maken met de music box wanneer er net een verbinding is geweest met een ander apparaat? Helpt het op dat moment ook om eerst Wifi uit te zetten zodat de verbinding in ieder geval volledig verbroken is?

Reputatie 6
Badge +11
Dag http://forum.kpn.com/t5/Overige-KPN-Diensten/Music-box-met-2-spotify-abonnementen/m-p/384023#" style="border-radius: 2.5px; color: rgb(51, 51, 51); padding: 0px 2.5px; background-color: rgb(214, 214, 214);,

Heb je al een slimme manier gevonden om dit makkelijker te maken? Ik ben benieuwd naar je reactie!

Groeten,

Tim

Hoi Tim,

dank voor het meedenken!

ik ben wat traag in de reactie door de feestdagen. Inmiddels wel jouw suggestie op diverse manieren uitgetest, maar zonder succes. Geeft bij ander account in de undok geen verbinding met de musicbox aan, maar alleen de optie verbinding te maken. Heb dat ook geprobeerd, loopt de procedure goed door maar geeft aan het eind een waarschuwing dat er waarschijnlijk geen verbinding is met het audioapparaat en bij starten weer de melding dat je een nieuwe verbinding moet maken.

het gekke is dat na een tijdje er weer wel verbinding mogelijk is. Duurt wel lang,soms bijna een dag. 

Groet,

stefan

Reputatie 6
Badge +11
Hoi Stefan,

Dat snap ik, hopelijk heb je fijne feestdagen gehad! :D

Bij de klantenservice hebben we eigenlijk niet meer informatie over dit product dan op de website staat (www.music-box.me).

Zodoende heb ik een vraag uitgezet binnen de organisatie wie er verantwoordelijk is om ondersteuning te bieden.

Ik heb namelijk zelf geen idee wat je nog kunt proberen en of hier misschien problemen mee bekend zijn.

Als er meer bij mij bekend is dat meld ik mij weer!

Groeten,

Tim

Reputatie 6
Badge +11
Beste http://forum.kpn.com/t5/Overige-KPN-Diensten/Music-box-met-2-spotify-abonnementen/m-p/384023#" style="border-radius: 2.5px; color: rgb(51, 51, 51); padding: 0px 2.5px; background-color: rgb(214, 214, 214);,

Ik heb inmiddels een contactpersoon gevonden voor de KPN Music Box. Deze collega wil graag zelf even contact met je opnemen, zou dat kunnen? Ik stuur je even een privébericht toe, ik ontvang graag een reactie van je met een telefoonnummer waarop je te bereiken bent. Wellicht kun je ook aangeven wanneer je het beste te bereiken bent hierover.

Zie graag je reactie.

Groeten,

Tim

Super!

ik heb je net een PB gestuurd.

groet,

stefan

Reputatie 6
Badge +11
Hallo http://forum.kpn.com/t5/Overige-KPN-Diensten/Music-box-met-2-spotify-abonnementen/m-p/384023#" style="border-radius: 2.5px; color: rgb(51, 51, 51); padding: 0px 2.5px; background-color: rgb(214, 214, 214);,

Ik heb geen privébericht ontvangen, zou je het nogmaals willen proberen?

Je kunt hier naar je privéberichten gaan en reageren op mijn bericht.

Groeten,

Tim

Tim schreef op 30 dec '15 om 16:42u
Hallo  ,

Ik heb geen privébericht ontvangen, zou je het nogmaals willen proberen?

Je kunt hier naar je privéberichten gaan en reageren op mijn bericht.

Groeten,

Tim

Nu wel gelukt?

Reageer