Beantwoord

Musicbox upgraden

  • 24 June 2019
  • 9 reacties
  • 314 keer bekeken

Gelezen dat de musicbox geupgrade kan worden. Hoe werkt dat?
icon

Beste antwoord door Fradeko 26 June 2019, 12:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hi @Fradeko, welkom hier. Waar heb je dat gelezen? Ik ben zelf niet heel bekend met dat apparaat eerlijk gezegd, maar klinkt niet al te ingewikkeld. Heb je de handleiding al doorgenomen?
Beste Paul. De handleiding doorgenomen via Undok zou dit moeten gaan maar bij het scannen wordt de musicbox niet herkend. WiFi is goed en bluetooth staat ingeschakeld. Ik kan er dus niets mee
Reputatie 7
Badge +25
Ook al een keertje gereset (2 seconden knopje op achterkant inhouden)? En daarna opnieuw verbinding gemaakt?
Heb ik al vele malen gedaan. Maar werkt niet.
Blijft langzaam blauw knipperen
Reputatie 7
Badge +25
En dat is juist goed als ik de handleiding zo lees. Hij is dan in configuratiemodus, maar ja, dan moet 'ie wel gaan verbinden natuurlijk. Wat is precies het doel? Internetradio, of bijvoorbeeld Spotify?
Beste Paul
Zat op verschillend netwerk. Kreeg niet de modus om juiste netwerk in te stellen. Aanhouder wint.Alles is nu opgelost. Bedankt voor alle hulp
Reputatie 7
Badge +25
Beste Paul
Zat op verschillend netwerk. Kreeg niet de modus om juiste netwerk in te stellen. Aanhouder wint.Alles is nu opgelost. Bedankt voor alle hulp

Kijk, dat lees ik graag! 🙂
helaas werkt mijn musicbox weer niet. Stroomstoring geweest en moet weer opnieuw beginnen. lauw lampje knippert langzaam . Zit dus in de configuratie modus. Krijg telkens melding dat de box niet gevonden kan worden. Geen internet. Begrijp niet waarom niet. WiFi is wel aanwezig.