Beantwoord

Muzieknummer stoppen Spotify

  • 27 October 2019
  • 4 reacties
  • 2050 keer bekeken

Reputatie 1

Hoi, 

ben eigenlijk best wel nieuw vwb het gebruik van Spotify, dus misschien een rare vraag.

Hoe stop ik een nummer in Spotify ?

Nu kan ik het nummer wel pauzeren, en blijft het in beeld staan, maar echt stoppen kan ik niet.

Misschien is dit wel hoe Spotify werkt, ik ben nieuw wat dat betreft, maar ik ga ervan uit dat ik het ook moet kunnen stoppen/ verwijderen.

Of blijft het nummer op pauze staan, en kan dit geen kwaad, tot ik een ander nummer zoek/ kies.

Zie graag een reactie tegemoet

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 5 November 2019, 09:47

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Newbee. Welkom op het KPN Forum! Het klopt dat het nummer wordt gepauzeerd wanneer je Spotify afsluit. Dit kan geen kwaad. Wanneer je Spotify weer opent kan je weer verder luisteren waar je gebleven was. Als je verder nog andere vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi@Newbee. Welkom op het KPN Forum! Het klopt dat het nummer wordt gepauzeerd wanneer je Spotify afsluit. Dit kan geen kwaad. Wanneer je Spotify weer opent kan je weer verder luisteren waar je gebleven was. Als je verder nog andere vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je vraag is beantwoord. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Reputatie 1

Oke dan, 

 

wist niet dat er een reactie verwacht werd.

En ja, mijn vraag is hiermee beantwoord, dank daarvoor 

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan @Newbee :slight_smile:

Reageer