Beantwoord

Netflix

  • 30 April 2020
  • 9 reacties
  • 291 keer bekeken

Reputatie 2

Hoi.

Ik had al een netflixaccount maar nu via kpn ook dus betaal ik dubbel hoe kan dat?

icon

Beste antwoord door Jan1970 1 May 2020, 09:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Wat zie je bij instellingen als je inlogt op je profiel bij Netflix en dan bij betaalopties? Kan je de eigen betaling loskoppelen of heb je misschien een 2e account door dat je ook via KPN iets hebt geregeld?

Reputatie 2

De 21ste 11de gaat netflix bedrag eraf 10.99 en op 21 door kpn dus betaal dubbel. Ik zit te kijken maar kan het niet zo snel vinden.

Reputatie 2

Sorry 

19tiende van de maand door netflix 10.99 en 22ste door kpn netflix iets gaat niet goed.

Vul je gegevens even aan en laat een moderator kijken naar het account wat bij Netflix hoort vanuit KPN gezien. Misschien een eigen account en er één via de KPN mail misschien?

Reputatie 2

Ik neem morgen wel even contact op met kpn

Laat je de uitkomst nog even weten. Ik ben wel benieuwd.

Reputatie 2

Goedemorgen.

Ik blijk dus wel 2 accounts te hebben.

Bij netflix en kpn netflix.

Nu heb ik bij netlflix opgezegd zodat kpn netflix gewoon doorloopt.

Dus ik houd mijn netflix wel onder kpn.

Reputatie 2

Conact gehad ook met netflix en opgelost

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Jan1970 :) Fijn om te lezen dat je contact hebt gehad en dat alles inmiddels is opgelost. Het is natuurlijk zonde om ergens dubbel voor te betalen. Hopelijk heb je niet te lang met dubbele kosten gezeten!