Beantwoord

Netflix beginscherm vanuit kpn veranderen

  • 15 March 2020
  • 6 reacties
  • 452 keer bekeken

Hallo, we hebben al geruime tijd als we netflix via de witte kpn afstandsbediening openen er een beginscherm wordt getoond met reclame voor de Sexual Education serie. Kan dit uitgezet of veranderd worden? We vinden het niets voor onze (jonge) kinderen. 

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Bart_ 30 April 2020, 13:48

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Heb je al een apart profiel op Netflix aangemaakt voor de kinderen?

Per profiel kan je een leeftijdscategorie instellen en dat zal vast en zeker invloed hebben op wat er op het beginscherm getoond wordt.

Hallo,

Bedankt voor het antwoord. Dat werkt inderdaad als je vanuit de 4 iconen de accounts van de kinderen aanklikt, maar dat bedoel ik niet. Als je met de kpn afstandsbediening net 200 kiest zie je dit beginscherm van Sexeducation al. Daarna kun je met de rode knop netflix openen. Hoe krijgen we dat beginscherm weg?

 

Hier heb ik het probleem ook, en met 2 meiden van 11 jaar en die hoeven daar nog niet naar te kijken.

 

Het scherm wordt weergegeven zodra je kanaal 200 selecteert. Daarna... moet ik inloggen op Netflix, dus pas vanaf dan herkent Netflix mij en kan ik iets met profielen gaan doen.

Hoogst irritant!

Laat KPN gewoon een groot Netflix logo vertonen op kanaal 200 en niet over 1 bepaalde serie.

 

Met vriendelijke groet 

Victor Spuij

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Jeroen blabla en @VictorSpuij  Dank voor de meldingen hier. De wens is duidelijk, maar het ligt niet helemaal bij ons. Ik heb hier kort geleden in dit topic het volgende over geschreven. “Ook via kanaal 200 zorgt Netflix voor de betreffende afbeelding en hier wijzigt het één keer per kwartaal. De vraag of dit vaker gewijzigd kan worden, ook met het ook op de actualiteit van populaire series, is al bij Netflix neergelegd, dus wie weet komt er verandering in.” 

Reputatie 7

Maar volgens mij staat het huidige scherm al veel langer dan drie maanden.

Het stond er rond de kerst al.

 

Maar........…

 

Vanaf vandaag ineens een scherm van The Willoughbys ofzo!!!

Opgelost dus!

 

Groetjes

Victor

Reageer