Vraag

Netflix | Laad niet op

  • 25 April 2020
  • 11 reacties
  • 170 keer bekeken

Op mijn 4de kastje wil netflix niet laden zowel via de app niet als op pagina 200


11 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Van welk merk is dat kastje? Doen de andere 3 kastjes het wel?

Hetnis een arris en ja de anderen doen het wel

Reputatie 7
Badge +13

@Passoa79 Welkom op het forum! Is het nog gelukt? Ik kijk anders graag even met je mee. Heeft het eerder wel gewerkt? Ik zou je anders willen adviseren om even een reset uit te voeren met behulp van de instructies op deze pagina.  Zou je als dit niet lukt jouw profiel kunnen aanvullen en in het vakje “persoonlijke opmerkingen” het serienummer van de ontvanger in kwestie kunnen zetten? Dan loop ik het voor je na. 

Ik heb de reset uitgevoerd maar nog niets. 

Het kastje is nog niet verbonden geweest met netflix

Reputatie 7
Badge +25

Ik heb de reset uitgevoerd maar nog niets. 

Het kastje is nog niet verbonden geweest met netflix

Excuses voor de late reactie. Krijg je een foutmelding of iets dergelijks? Wat zie je in beeld zodra je naar Netflix probeert te gaan?

Hij blijft laden en springt dan weer terug naar begin scherm

Reputatie 7
Badge +25

Hij blijft laden en springt dan weer terug naar begin scherm

Apart hoor. Nog even een checkvraag. Bij het resetten van de tv-ontvanger heb je 2 opties: de software verwijderen, en het terugzetten naar fabrieksinstellingen. Heb je beide dingen gedaan? Zo nee, zou je dat alsnog willen proberen? Het terugzetten naar fabrieksinstellingen is hierin ook belangrijk namelijk.

Wat ik me dan af vraag hoe ik hem moet terug zetten op fabrieksinstellingen? 

Reputatie 7
Badge +25

Wat ik me dan af vraag hoe ik hem moet terug zetten op fabrieksinstellingen? 

Zie deze pagina: https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm

Je ziet tijdens het resetten 2 opties: “software verwijderen” en ook “terug naar fabrieksinstellingen”. Die moeten dus beide op “ja” staan.

Ik hoor graag of dat lukt!

Ja dit is gelukt maar het heeft niet geholpen... 

Reputatie 7
Badge +25

Helder. Er zijn 3 manieren op Netflix te openen. Welke gebruik jij? Zou je ook eens 1 van de andere manieren willen testen?

  • Via kanaal 200
  • Via menu - On Demand
  • Via menu - Apps op TV

Ik heb ook de technische dienst aangestuurd voor dit probleem. Het is dus waarschijnlijk dat ze contact met je opnemen. Mocht je gebeld worden door een geheim nummer, wel even opnemen. :)

Reageer