Beantwoord

Netflix via de KPN factuur stopzetten

  • 14 September 2020
  • 13 reacties
  • 465 keer bekeken

Hallo ik heb een groot probleem. 
ik wou al een tijdje netflix via mijn kpn factuur stoppen maar ik heb geen gebruikersnaam en wachtwoord. Dus ik heb op de kpn site geklikt op een gebruikersnaam aanvragen. Maar er staat nu al voor een half jaar onderhoud, ook heb ik al contact opgenomen met kpn klantenservice en netflix klantenservice maar die zeggen dat ik moet wachten tot de onderhoud voorbij is. Ik heb dus al heel lang gewacht en ben het wel een beetje zat.

 

weet iemand wat ik nu moet doen

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 17 September 2020, 15:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Lixia, dit kun je uitzetten onder je  Netflix account 
 

Ben je de inloggegevens kwijt, kun je dit ook via Netflix opnieuw aanvragen bij hulp nodig/wachtwoord vergeten

Vul anders je forumprofiel in zodat de KPN moderators je gegevens bij de hand hebben. 

Maar nu is ook het probleem dat ik nooit een gebruikersnaam heb gelkregen.

Reputatie 7
Badge +10

Maar nu is ook het probleem dat ik nooit een gebruikersnaam heb gelkregen.


Je gebruikersnaam is het e-mailadres wat je gebruikt om Netflix te kijken. 

Als je Netflix kunt kijken, op TV of de app, kun je daar ook het mailadres zien. 
 

Heb je ooit wel zelf een Netflix account aangevraagd?

Dit is niet buiten jou om aangevraagd? 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Lixia, welkom op het forum. 

Je gebruikersnaam is inderdaad het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Als je via de ontvanger naar Home gaat en dan helemaal onderaan naar instellingen, dan kun je dit e-mailadres achterhalen. Het uitzetten van de betaling via de KPN factuur kan via Mijn KPN, klik daar op Producten > Thuis > Extra opties wijzigen of toevoegen > Overige opties. 

Lukt het zo? 

Reputatie 7
Badge +24

@Lixia, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Hi @Lixia, welkom op het forum. 

Je gebruikersnaam is inderdaad het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Als je via de ontvanger naar Home gaat en dan helemaal onderaan naar instellingen, dan kun je dit e-mailadres achterhalen. Het uitzetten van de betaling via de KPN factuur kan via Mijn KPN, klik daar op Producten > Thuis > Extra opties wijzigen of toevoegen > Overige opties. 

Lukt het zo? 

dit lukt ook niet ik heb dit al een paar keer geprobeerd. maar er komt een bericht dat ik dit via de site van netflix moet doen maar de email die staat opgegeven op netflix werkt niet op de site dus ik kan het niet op deze manier stopzetten. 

Reputatie 7
Badge +24

Zou je daar een screenshot van willen plaatsen hier? 

In de tussentijd zet ik de betaling via KPN hier stop, dan zul je dit rechtstreek aan Netflix moeten betalen. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Zou je daar een screenshot van willen plaatsen hier? 

In de tussentijd zet ik de betaling via KPN hier stop, dan zul je dit rechtstreek aan Netflix moeten betalen. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik heb de gegevens van mijn kpn profiel gestuurd. Ik zal de screenshots sturen

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel. Je hebt echter een klantnummer ingevuld dat niet overeenkomt met de ingevulde postcode en huisnummer. Zou je dit willen nakijken?

Dankjewel. Je hebt echter een klantnummer ingevuld dat niet overeenkomt met de ingevulde postcode en huisnummer. Zou je dit willen nakijken?

Maar dit is echter wel het klantenummer dat op mijn factuur staat

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel. Je hebt echter een klantnummer ingevuld dat niet overeenkomt met de ingevulde postcode en huisnummer. Zou je dit willen nakijken?

Maar dit is echter wel het klantenummer dat op mijn factuur staat

En welke postcode staat op de factuur? 

Dankjewel. Je hebt echter een klantnummer ingevuld dat niet overeenkomt met de ingevulde postcode en huisnummer. Zou je dit willen nakijken?

Maar dit is echter wel het klantenummer dat op mijn factuur staat

En welke postcode staat op de factuur? 

7607PK, maar alles staat op de rekening van deze factuur 

Reputatie 7
Badge +24

Duidelijk, dit wilde ik eerst even controleren. Ik heb de betaling via KPN stopgezet in ieder geval stopgezet nu.