Beantwoord

Nieuw spotify account

• 26 februari 2017
  • 3 reacties
  • 108 keer bekeken

Hey,

Aangezien ik meerdere topics hier op zie waar een medewerker iemand een privébericht stuurt hierover, maak ik deze topic aan zodat iemand mij een privébericht stuurt. Ik heb al met Spotify contact gehad en ik heb al een nieuw account ik zou alleen graag een nieuwe premium code willen.

Admin: bericht naar juiste board verplaatst
icon

Beste antwoord door Paul_ 17 maart 2017, 09:10

Bedankt voor de privéberichten @Allesisalbezet123. Duurde even maar alles klopt nu als een bus. De nieuwe Spotifycode(s) zijn binnen en de accounts zijn Premium. 🙂 Als er nog eens vragen zijn dan ben je welkom!
Bekijk origineel

3 reacties

Hey Allesisalbezet123,

Even Klantenservice bellen op 0800 0402 en binnen een paar uur krijg je een mail (of sms) met een nieuwe code.

Mvg, Coen
Reputatie 7
Badge +24
Welkom @Allesisalbezet123. Dat kan inderdaad. Je huidige account wordt dan omgezet naar "Free". Heb je al met de klantenservice gebeld? Zo niet, reageer dan op mijn privébericht. Dan ga ik voor je aan de slag. 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Bedankt voor de privéberichten @Allesisalbezet123. Duurde even maar alles klopt nu als een bus. De nieuwe Spotifycode(s) zijn binnen en de accounts zijn Premium. 🙂 Als er nog eens vragen zijn dan ben je welkom!

Reageer