Beantwoord

nieuw spotify account

• 7 september 2012
  • 2 reacties
  • 11490 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
Toen ik spotify aansloot werd ik verplicht dit via facebook te doen. Ik heb daar toch altijd wel gemengde gevoelens bij gehad. Nu zie ik dat spotify van facebook als enige authenticatie lijkt te zijn afgestapt en ik zou graag mijn account willen wijzigen naar een puur sporify account, zonder inmenging van een derde partij maar ik heb mijn activatiecode natuurlijk al opgebruikt voor mijn huidige account.

Nu is mijn vraag de volgende: is het mogelijk mijn huidige spotify-code laten vervallen (zodat mijn facebookaccount terugvalt naar een gratis account) en een nieuwe ontvangen om een nieuw account aan te maken? 

icon

Beste antwoord door glenonlinenl 11 september 2012, 21:24

Spotify heeft de verplichte koppeling met Facebook in Nederland opgeheven. Gebruikers kunnen weer gewoon met hun e-mailadres inloggen bij de streaming muziekdienst.

http://www.nu.nl/internet/2903629/spotify-in-nederland-weer-zonder-facebook-gebruiken.html

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Dag het,

Dit is mogelijk, maar kost wel enige tijd. De koppeling tussen KPN en Spotify ligt niet direct in ons beheer, maar wordt door een andere partij uitgevoerd. Ik kan dit regelen door Spotify stop te zetten op je huidige account (waardoor het direct niet meer Premium is) en dit na 24 uur opnieuw aan te vragen. Vervolgens wordt een nieuwe activatiecode per post gestuurd, waar ook enkele dagen overheen gaan.

Ik hoop dit proces nog eens versimpeld te zien, maar voor nu is dit de enige manier om een ander account te koppelen. Als je hier gebruik van wil maken ontvang ik graag je postcode, huisnummer en naam contractant in een privébericht. Hou er in ieder geval rekening mee dat je een tijd zonder Spotify Premium komt te zitten. 

Met vriendelijke groet,

Joran

Reputatie 7
Badge +8
Spotify heeft de verplichte koppeling met Facebook in Nederland opgeheven. Gebruikers kunnen weer gewoon met hun e-mailadres inloggen bij de streaming muziekdienst.

http://www.nu.nl/internet/2903629/spotify-in-nederland-weer-zonder-facebook-gebruiken.html

Reageer